• Äldre 27 Aug 01:12
    2167 visningar
    15 svar
    15
    2167

    datorn startar bara om sig

    pennanjenna skrev 2010-08-27 00:47:24 följande:
    verkar vara nåt fel med ditt windows. svårt att veta vad när man inte vet vad som står i texten. om du kommer ut på nätet, så kanske du kan testa ett annat windows, tex windows 7.
    Hmmm exakt hur menar du då.
    Det är ju liksom inte som att ladda hem vilket simpelt program som helst och vart laddar du hem ett windows 7 som är lagligt att slänga in i burken?
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Äldre 27 Aug 13:05
    #7
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-08-27 11:31:08 följande:
    Finns ett gammalt XP virus som fortfarande sprider sig på internet, har man ingen brandvägg och/eller virusskydd installeras den och startar om datorn i all evighet. kommer dock inte ihåg vad det heter.
    Antar att du tänker på Blaster

    sv.wikipedia.org/wiki/Blaster
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Äldre 27 Aug 16:31
    #9
    Stealth skrev 2010-08-27 16:27:34 följande:
    Från microsoft tex?
    Kan du länka till vart på microsoft som man kan ladda hem ett helt operativsystem, skulle kunna tänka mig att tanka hem W7 så slipper man köra med en olaglig kopia...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Äldre 27 Aug 17:32
    #12
    Stealth skrev 2010-08-27 16:45:25 följande:
    technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/cc4424...

    Helt lagligt i 90 dagar.

    Dock en företagsvariant , men du frågade bara var man kan ladda hem ett helt operativsystem (W7) inte hur länge det skulle vara lagligt, eller något.
    Trail ja men det var inte det som jag var ute efter.
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Äldre 27 Aug 20:06
    #14
    Stealth skrev 2010-08-27 19:57:42 följande:
    exakt, du sa inte vad du var ute efter.
    jaja ok jag kanske inte sa det men jag hade hoppats på att nån förutom du förstod att det inte var en trail man ville ha..

    Är ju inte så jefla kul att slänga in ett nytt OS för att efter ett tag få plocka bort det igen men det finns säkert dom som tycker det är skoj..
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
Svar på tråden datorn startar bara om sig