• JessiWill

Gravida i Göteborg 20-26 år :)- Som nu fått sina bebisar!

2010 har gått fort och nu har vi följt varandra genom månader av oro, smärta, glädje, fika-träffar och växande magar. Men tillslut kom dagarna då våra underbaringar ville titta ut Baby

Nu nu fortsätter  vi med barnvagnspromenader, blöjbyten, nerspydda kläder, nappar och vällingflaskor - Jaa allt som hör småbarnslivet  tillFlört

Orginaltråden- www.familjeliv.se/Forum-11-263/m51843542.html
    Bf tråden- www.familjeliv.se/Forum-2-114/m51980851.html
    ♥ Bild tråden- www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54209678.html
    Våran Prins beräknad till den 13 september =)
  • Svar på tråden Gravida i Göteborg 20-26 år :)- Som nu fått sina bebisar!
  • mmth

Yey, äntligen fick vi en ny tråd att prata sönder.. =)

• JessiWill

Yes Nu väntar vi bara på resterande ungar Flört

Blev den bra såhär förövrigt?

• Soffi83

finemang men ingen av oss tre får ju vara här ännu Flört

• mmth
    Jessiicaa89 skrev 2010-08-27 19:46:35 följande:
    Yes Nu väntar vi bara på resterande ungar Flört

Blev den bra såhär förövrigt?
    Jadå den bliv bra såhär, vi behövde ju verkligen förnya oss lite..
    Soffi83 skrev 2010-08-27 20:03:56 följande:
    finemang men ingen av oss tre får ju vara här ännu Flört
    Hihi nää jag vet att vi inte får vara här men jag var bara tvungen att vara det ändå, kände att jag ville göra första inlägget, jääävligt moget jag vet men jag har såååå tråkigt med mina köksskåp så det är inte klokt och då måste man få vara lite barnslig... =)
  • JessiWill

Va bra att den blev godkänd :)

• 72dagar

Hej igen allihopa! Kul med ny tråd! Ska läsa igenom vad som hänt här så småningom. Hinner inte så mycket.

Är hemma igen i alla fall. Såhär har det gått:

Jag började få lätta oregelbundna värkar på måndag morgon kl 6 men trampade ändå iväg till bm. Under dan kom de med femtio minuters mellanrum. Vid 23.15 började de komma med tio minuter mellan, låg så till klockan 16.30 tis. Då fick vi till slut åka in till Mölndal, fyra min mellan värkarna. Stor lättnad men färden var förjäklig, rusningstrafik och vägarbeten. De tömde min stackars blåsa, hade inte kunnat kissa på hela dan. Var 7 cm öppen. Wihi! Badade och sög i mig lustgas i 3 h. Sen var det brits och lustgas samt glassdrink för hela slanten till klockan 1 natten mellan tis-ons. Då fick jag värkstimulerande dropp eftersom jag började bli för trött, hade knappt ätit eller sovit alls sen det drog igång på måndagen. Så efter att ha hängt i gåstol i 45 min så kom lille underverket ut på två-tre krystvärkar på ett par minuter. Det blev en liten Vide på 2870 g och 49 cm. Jag hade inte spruckit alls tack och lov. Ammade och fick sen avnavling. Sen fick vi delat rum på bb och kom hem fre em. Har aldrig varit så impad av min sambo, han var helt fantastisk och fick i mig dryck och peppade. Nu är vi hemma med en snäll bebis som spyr och äter för fullt och som är världens sötaste såklart.

• 72dagar
    Glömde nämna att de tog håll på hinnorna klockan tolv, en timme innan jag fick droppet. det hände för lite helt enkelt.
  • JessiWill

Åh grattis och vilken bra förlossning du hade :) Såå söt liten plutt med SkrattandeHjärta

Svar på tråden Gravida i Göteborg 20-26 år :)- Som nu fått sina bebisar!