Inlägg från: golden10 |Visa alla inlägg
  • golden10

Islam

Jag tycker att du förrvirrar mer amatullah.

• golden10
    amatullah skrev 2010-09-06 11:52:42 följande:
    Det är sant att Allah Subhanehu we Te´ala  avgör  vem som begår  stor shirk  och det gjorde Han  i heliga Koranen .

Jag , med Allah´s hjälp och tillåtelse , ger er  gång på gång bevis att ni gör stor shirk men ni bryr er inte om detta.

Ni  säger att ni accepterar både GUDs lagar och icke troendes lagar och vi Muslimer har ingenting med er att göra . Vi tar avstånd från er både nu på Jorden och på nästa värld .

Ledningen i Stockholms moske kan fortsätta att värva personer till svensk polis om de vill men för oss de är inte Muslimer eftersom de samarbetar med tagut .

Det finns många människor med muslimska namn som sitter i olika tagut partier men de har ingenting med Islam att göra .

I vissa fall vissa domar är samma inom shariia och andra lagar men ändå vi får inte dömma med de lagar . Skulle jag som Muslim göra detta jag skulle begå kufr !

Ex . Enligt shariia,  dom för användning av droger är döden precis som i kinesiska lagen . Skulle jag dömma någon med den kinesiska lagen skulle jag vara kafir oavsett att domar är likadana
    Ledningen i stockholms moske är inte muslimer?  Är det inte en stor synd att anklaga folk?
Svar på tråden Islam