Inlägg från: Afrodisiac |Visa alla inlägg
  • Afrodisiac

Islam

amatullah skrev 2010-11-24 20:51:39 följande:
    Varför inte ?

Spring till eran polis och anmäl mig -helst ikväll
    Äsch, nu blev det låg nivå...Skärp dig va!
  • Afrodisiac
    I Blackrose I skrev 2010-11-24 21:01:26 följande:
    Amatullah

Varför är du hotfull och otrevlig? Vad är du för nåt? Salafit?
    Nej, en riktig kaffir.
  • Afrodisiac
    amatullah skrev 2010-11-25 09:59:55 följande:
    Vi är i krig mot varandra från den dagen Sverige gick in i pakt med Bush regering , och från den dagen svenska soldater åkte ner till Afganistan och från den dagen  hånades våran profet  .

Men det va icke troende  som började först  kriget emot oss , det va inte vi muslimer .
    Exakt vilka är i krig med vilka?

Ska man alltså resonera som du och dra alla över en kam?

Och sen, vadan denna kamphundmentalitet eller denna gangstermentalitet. Väx upp va?
  • Afrodisiac
    amatullah skrev 2010-11-25 07:11:18 följande:
    Om man är vänlig mot mig då är jag vänlig tillbaka men om man är otrevlig mot mig då är jag också det .

Jag är muslim .

Icke troende förväntar sig av oss muslimer att vi ska acceptera att de hånar  och förölämpar oss och våran profet Muhammed frid och välsingelse över honom och detta ingår i deras " yttrandefrihet " . Det kan de bara glömma
    Vi kryper inte framför deras fötter ,( inte i alla fall jag )

Typ; eran profet är hund och ni är hundar . GT publicerade en komentar 2007 där det står att hund är bättre en profet och att det är förölämpning för hunden att jämföras med profeten .

Vad tror du hur vi muslimer kände oss ? En del bara grät , så  ledsna och sårade de va .

Vad tror du hur våra barn kände sig ?

Jag har kontakt med många muslimer och de berättar för mig att svenskar är mer och mer fientliga mot de . Man märker detta nästan överallt .

Vad är det för kultur , moral och etik  att skrika åt en muslimsk tjej eller kvinna  på spårvagn eller buss och attackera henne för att hon har slöja ?

Vad är det för en lärare som sprider sin hat över våra barn ?

Tills nu muslimer har visat väldigt mycket tålamod .

Hur skulle icke troende reagera om jag har skrikit åt deras barn på bussen  för att det är kafir ?

Men för oss muslimer är det vardagsmat  , att tala inte om alla hotfulla blickar mot oss - vi är vana vid det

ha det bra
    Jo, det är visserligen så att det riktas alltför mycket negativitet mot muslimer och då hamnar även oskyldiga muslimer i skottfältet. Ska tillägga att du själv deltar i "skjutandet" så du är inte på något vis oskyldig, utan bidrar till mer lidande genom ditt sätt och ditt spridande av hat.

Hursomhelst, många gillar helt enkelt inte Muhammed. Många gillar inte Jesus och många gillar inte Moses. So what? Du gillar din profet och det är skitsamma vad andra tror. Om jag t.ex. säger att Muhammed är en ful apa, blir han en ful apa? Kan mina ord skada honom på något sätt eller kan mina ord skada din världsbild eller tro?

Du får helt enkelt leva med att det finns ateister eller till och med islamhatare. Forstätt du att tro på din religion, för ingen kan ta din tro ifrån dig, men ge fan i att hota folk som inte gillar din tro. Du är ju helt öppen med vad du tycker om icke-troende, men har någon av oss dödshotat dig för det?

Som sagt, väx upp. En riktig muslim beter sig inte som du gör. Tror också att icke-fanatiska muslimer skäms över er fanatiker eftersom ni står för allt hat, våld, död och allt annat som gör att världen ser ut som den gör. Och då menar jag alla fanatiker världen över inom alla ideologier.
  • Afrodisiac
    Joppis skrev 2010-11-25 12:06:54 följande:
    Fast "kamphundmentalitet" stämmer ju lite här. "Köksavlade" blandraser brukar vara dom jyckar som är mest inblandade i "incidenter".

Finns väl köksavlade muslimer oxå antar jag?
    Nu vet jag inte vad köksavlad är Men med kamphundmentalitet menade jag denne överdrivna aggressivitet och "kämpa in i döden"...

Krävs fan knappt något för att de ska känna sig "kränkta"/"provocerade"/whatever. Undrar vad som gick fel där. En vanlig muslim, vilka jag har träffat väldigt mycket, är verkligen inte på det viset. Men så kommer någon jävla hobbymuslim och försöker spela tuff? Fan heller!
  • Afrodisiac
    amatullah skrev 2010-11-25 12:07:18 följande:
    Hund hos oss har en negativ samanhang .
    Islam lär oss att vi ska inte ha hunden hemma och om den rör vid oss de måste vi tvätta kläder innan vi går in i bönen .

Västvärlden förklarade krig mot oss först så vi ska inte låta att någon trampar på oss hur som helst .

Spelar ingen roll vilket djur står  på teckningen .

Teckning är bara verktyg för att håna och kränka  oss , våran religion och våran profet  och allt detta under täckmantel av yttrandefrihet .

Sådan trend pågår i hela Europa och en del västerläningar visar på vilken nivå de beffiner sig
    Har du NÅN kunskap om världen överhuvudtaget?!

Ska vi prata om vem som förklarade vilket krig så kan vi börja med att Muhammed, massmördaren, var den som först förklarade krig och tvingade folk att lämna sin tro för islam. Det du!

Vill du ha källa? Släng bort koranen och läs på historia!
  • Afrodisiac
    amatullah skrev 2010-11-25 12:14:12 följande:
    Jag drar inte alla över en kam eftersom det finns väldigt trevliga svenskar som skäms både för Vilks och för svensk krig i Afganistan .

Kamphundmentalitet ? 

Du , jag struntar fullständigt i vad du tycker om mig

Ni icke troende är vana att hunsa andra muslimer som ni vill  så jag kan bli en överaskning
    Det finns väldigt, väldigt många fina och godhjärtade människor därute. Som försvarar Vilks - men som aldrig skulle försvara krig (som du gör), som aldrig skulle ställa sig över demokratin (som du gör) som aldrig skulle se ner på oliksinnade (som du gör). Slå det om du kan! Jag beklagar verkligen å dina vägnar...

Jag tycker synd om alla de miljoner muslimer som aldrig får höras och som får stå i bakgrunden när ni fanatiker sprider ert hat!
  • Afrodisiac
    Argo skrev 2010-11-25 12:21:25 följande:
    Ifall du missade den förra tråden så är det nog som så att amatullah inte bryr sig särskilt mycket om saken. Hon är nämligen redan dömd i domstol för mordhot på Lars Vilks och verkar inte ha några planer på att släppa frågan.

Det är låga odds på att SÄPO har koll på personen i fråga och att allt som skrivs här kontrolleras och rapporteras vidare.

Nätet ÄR fascinerande. Du kan möta vem som helst här.
    Jag har nu tyvärr fått ta del av den vidriga nyheten...
Svar på tråden Islam