• TheOnlyOne

Min första bok- vilken är bäst, varför tycker du det?

Jag har tittat på ett par stycken men inte hittat en enda som passar min smak, när man ska beställa från internet så får man sällan en inblick i boken, bara se en sida och pärmen.
    Så jag vill veta vilken ni tycker är bäst och varför ni tycker det, vad är bra och vad är dåligt?

• Svar på tråden Min första bok- vilken är bäst, varför tycker du det?
  • Honeyrose

jag gjorde min egen! mycket bättre tyckte jag, som en scrapbook och man kan välja exakt vad man vill skriva själv och hur det ska se ut. fick dock en gratis från goboken som jag kollade igenom för att få lite idé om vad man kunde ta med. klippte även ut deras familjeträd och "tandkort"

• Honeyrose

köpte en vanlig bok (utan linjer) från åhlens som var helt perfekt

• bonsai

Jag gillar " Min egen Barnkammarbok" i samma serie som Barnkammarböckerna. Fina bilder, sagor, visor, ramsor och mycket plats för minnen och fotografier. Finns på Åhlens o i andra sorterade bok affärer.

• Anne69

Min egen är den allra bästa! Jag har köpt fina böcker på Ordning och reda som jag sen själv har gjort. Senare, när de är lite större, har jag köpt boken "Liten blir stor" från www.karleksforklaring.se Det är en bok som man bara skriver i till födelsedagen.

Svar på tråden Min första bok- vilken är bäst, varför tycker du det?