Jenna82 skrev 2010-09-02 21:30:34 följande:
Tack så hemskt mycket för alla svar! Ska be min syster gå in och läsa på var och en av de länkade sidorna.
Tyvärr hoppade hon av gymnasiet efter 1,5år (nåt design program), eftersom hon inte kände att plugget va hennes grej just då. Va likadan i den åldern...gick 1,5år, ledsna tyvärr sen och fick barn i samma veva.
Men kan säga till 100% att jag är en bättre mamma än många som GÅTT klart gymnasiet.
Idag kan jag säga att jag är sugen på att börja plugga däremot..så för mig blir det snart komvux och efter det förmodligen kurser till att börja med i kriminologi.
Igen da. Gymnasieutbildningen har egentligen inte med 'jobbet' som aupair att gora. Utan ar ett krav for att fa det VISUM man behover.
Det ar alltsa Amerikanska staten som kraver gymnasieutbildning, eftersom visumet man far ar ett STUDENT visa.
Och under sitt ar har sa maste man ta en eller tva klasser pa college for att klara av visakraven. (Hogskola/universitet niva alltsa)
Sjalvklart klarar manga av att ta hand om barn utan att ha gymnasiebetyg, men det handlar alltsa inte om det alls.