• Anonym (z)

Våldtäktsfantasier

Jag har hört att det är vanligt för att fantisera om att bli våldtagen på något sätt. I folks fantasier är det ju inte riktigt våldtäkt, eftersom man inte precis kan våldta någon som vill bli våldtagen, men ... ja. Jag måste medge, jag tänder på sådana fantasier också. Att kanske först inte vilja, men sedan inte kunna stå emot etc.

Däremot är det något som dykt upp igen på sistone som oroar mig. Fantasier om att våldta. Jag är ung tjej, aldrig antastat någon. Men själva tanken på att smyga upp någon som sover, att hålla för deras mun och tafsa tills de ger upp... tänder mig. Jag minns att jag tänkte på sånt när jag var yngre och olyckligt kär, men tanken kom tillbaka när min kille var ovanligt passiv i sängen igår kväll. Läste nyss en erotisk novell om två män, där den ena blir bunden och tvingad till att få oralsex.

Jag är orolig. Är det fler som fantiserar om sånt?

• Svar på tråden Våldtäktsfantasier
  • Anonym (Aye)
    Anonym (z) skrev 2010-08-31 13:18:06 följande:
    Saken är den att jag har en hel del andra fantasier som skulle kunna ses som "sjuka", men som jag inte skulle ha problem med att försöka mig på att testa i verkligheten.

Jag tror att det här grundar sig i min bittra tonårstid, när jag var olyckligt kär i en klasskamrat och funderade mycket över om det fanns något sätt att få det jag ville iaf.
    Skriv en sexnovell, skitbra sätt att få utlopp för sina fantasier. Behöver inte ens vara välskriven.
  • Kärleksknop
    Anonym skrev 2010-08-31 13:11:25 följande:
    Förstår skillnaden mellan fantasi och verklighet, men som våldtäktsöverlevande tycker jag det är sjukt. Tacka vet jag känslan av att bli respekterad och behandlad som jämlike i sängen.
    Ursäkta, men vad får du ut av att tala om för oss som gillar maktförskjutningslekar att du tycker vi är sjuka? Särskilt som vi inte är det.

Jag är väldigt respekterad, älskad och har total jämlikhet i mina relationer. Ingen av mina män skulle ens kyssa mig om jag sade nej, och de tänder på att jag tänder på det de gör med mig. Mina vaniljrelationer har varit avsevärt mer förtryckande och hänsynslösa.

Jag har också övergrepp i bagaget, och det hade inte hjälp mig ett dugg om andra kvinnor förtryckte sina sexuella känslor och sin njutning.
    Good girls close their eyes, bad girls gets a blindfold.
  • StinaFia
    Kärleksknop skrev 2010-08-31 13:40:38 följande:
    Ursäkta, men vad får du ut av att tala om för oss som gillar maktförskjutningslekar att du tycker vi är sjuka? Särskilt som vi inte är det.

Jag är väldigt respekterad, älskad och har total jämlikhet i mina relationer. Ingen av mina män skulle ens kyssa mig om jag sade nej, och de tänder på att jag tänder på det de gör med mig. Mina vaniljrelationer har varit avsevärt mer förtryckande och hänsynslösa.

Jag har också övergrepp i bagaget, och det hade inte hjälp mig ett dugg om andra kvinnor förtryckte sina sexuella känslor och sin njutning.
    skulle kunnat skriva detsamma, utom det att jag varit utsatt för övergrepp, för det har jag inte varit.
  • Kärleksknop
    Anonym (z) skrev 2010-08-31 13:18:06 följande:
    Saken är den att jag har en hel del andra fantasier som skulle kunna ses som "sjuka", men som jag inte skulle ha problem med att försöka mig på att testa i verkligheten.

Jag tror att det här grundar sig i min bittra tonårstid, när jag var olyckligt kär i en klasskamrat och funderade mycket över om det fanns något sätt att få det jag ville iaf.
    Men testa i verkligheten är en sak. Det är om du verkligen - och inte som en illusion i fantasin - vill skada eller tvinga någon som inte vill vara med om det och inte tar hänsyn till den här personen alls som du är inne på det som inte är friskt.

Men med en samtyckande partner kan du plåga och tvinga ganska långt innan det är sjukt
    Good girls close their eyes, bad girls gets a blindfold.
  • Anonym (Nyfiken på ;))
    Anonym skrev 2010-08-31 13:11:25 följande:
    Förstår skillnaden mellan fantasi och verklighet, men som våldtäktsöverlevande tycker jag det är sjukt. Tacka vet jag känslan av att bli respekterad och behandlad som jämlike i sängen.
    Det är skillnad på en våldtäkt och ett rollspel om det. Det är precis lika respektfullt som vid vilket sexuellt umgänge som helst där båda är med på vad som sker. En våldtäkt saknar samtycke, respekt och jämställdhet.
  • ViceGuy

Önskar min tjej var mer som många tjejer här =/

Forget Jesus. The stars died so that you could be here today. -Lawrence Krauss
  • Anonym

Här är en till som blivit våldtagen. Tycker det är stor skillnad mellan fantasi och verklighet. Och träffar man en som respekterar en så går det leka lite i sängen också, men då har jag iaf full tillit till min man och vet att han bryter om jag inte vill.
    Jag tycker det är okej med olika fantasier och även utöva fantasierna bara båda då är med på det till 110%.

• Anonym (Nyfiken på ;))
    ViceGuy skrev 2010-08-31 13:47:48 följande:
    Önskar min tjej var mer som många tjejer här =/
    Byt tjej

Skojar bara. Hur vill du att hon ska vara?
  • ViceGuy
    Anonym (Nyfiken på ;)) skrev 2010-08-31 13:49:20 följande:
    Byt tjej

Skojar bara. Hur vill du att hon ska vara?
    Hm, känns fel att säga hur man "vill" att någon ska vara. Men mycket mer öppen gällande sänghalms-fantasier.
    Forget Jesus. The stars died so that you could be here today. -Lawrence Krauss
  • Anonym (Nyfiken på ;))
    ViceGuy skrev 2010-08-31 13:52:10 följande:
    Hm, känns fel att säga hur man "vill" att någon ska vara. Men mycket mer öppen gällande sänghalms-fantasier.
    Prata med henne och se om ni kan ta det steg-för-steg mot det du kanske vill testa. Jag har själ varit en liten mussla i sängen, men det har släppt en hel del tack vare män som inte stressat och låtit tanken mogna på det de vill göra

Förlåt Ts att jag farit lite OT.
Svar på tråden Våldtäktsfantasier