• Christina80

ULLARED - hjälp med butikerna omkring!

Hej alla!

Ska snart till Ullare igen och tänkte denna ggn försöka hinna med lite omkring. Ska dit på Lördagen, då jag inte hinner någon annan dag i veckan. Längtar!!!
    Men i alla fall - någon som har bra tips på vilka butiker som man bör besöka runt omkring, vet knappt vad som finns.

Tacksam för hjälp!

• Svar på tråden ULLARED - hjälp med butikerna omkring!
  • VixieB

Panduros outlet är ett måste för mig när jag är där!!! :)

• NoKnock Angleton

Sko Boo! Det är skoaffären som ligger precis utanför gekås. De har märkesskor till bra priser, men även icke märkesskor billigt. Det finns dessutom andra skoaffärer med. Sedan finns handelshuset, fast där har jag bara besökt sex-outleten. Sedan har ju göteborgskex en bräckebod med och net on net har lagerbutik. Ananrs är resten rätt tråkigt.

• Här och nu

Köpte 3 par seglarskor för 800 kr på Skokanonen, tror jag de hette. Gillar också bokhandeln rätt långt ner på området. En del skräp, men en del fynd. Finns även en affär med smått plock; köpte bla. verklighetstrogna små plastfrukter där. Ta nån timme i butikerna utanför alltså.

• Här och nu
    NoKnock Angleton skrev 2010-08-31 10:25:56 följande:
    Sko Boo! Det är skoaffären som ligger precis utanför gekås. De har märkesskor till bra priser, men även icke märkesskor billigt. Det finns dessutom andra skoaffärer med. Sedan finns handelshuset, fast där har jag bara besökt sex-outleten. Sedan har ju göteborgskex en bräckebod med och net on net har lagerbutik. Ananrs är resten rätt tråkigt.
    Jaså du, bara sex-outleten?
  • Christina80

Nån som vet deras öppetider??

• Christina80

Hur är Panduros priser jämfört med deras vanliga priser??

• NoKnock Angleton
    Här och nu skrev 2010-08-31 10:29:29 följande:
    Jaså du, bara sex-outleten?
    Tungan ute Jepp, allt annat är urtråkigt i det huset
  • Christina80

shit!  Jag behöver många timmar där : )

• Här och nu
    Christina80 skrev 2010-08-31 10:30:15 följande:
    Nån som vet deras öppetider??
    Ungefär som Ge-kås, men för säkerhets skull räkna med 10-18.
  • VixieB
    Christina80 skrev 2010-08-31 10:31:16 följande:
    Hur är Panduros priser jämfört med deras vanliga priser??
    Bra mycket billigare på en hel del! Jag köpte stickers och brads för en femma per paket, som i vanliga fall kostur runt 20-40 kronor. Så mer än halva priset på en del, annat bara ett par kronor billigare. Men absolut värt det!

Ska kanske tillägga att jag bara varit inne där och kollat scrapping-grejer, så resten kan jag inte uttala mig om.
Svar på tråden ULLARED - hjälp med butikerna omkring!