Jag vantrivs på jobbet, vad ska jag göra?
Jag jobbar i storstan men bor 7 mil bort. Jag har aldrig trivts, kände med en gång att jag aldrig skulle tycka om att vara där. Jag kan inte direkt peka på nga stora fel, bara att jag känner mig som ett ufo där. Det har gått ca 2,5 år, jag har verkligen försökt, men det blir bara värre.
Jag är helt ensam i min roll och har ingen att fråga om hjälp eller råd, ingen att bolla ideér med och det känns såå ensamt. Sen är det cirka 10-15 andra personer där, nga är trevliga o vi pratar o äter lunch, men en hel del pratar jag i princip inte ett ord med, och de gör inga försök till att prata med mig. Jag har försökt, men ska jag vara ärlig så blir jag rätt tafatt där, när jag inte trivs så blir jag tyst. Jag känner mig inte alls bekväm.
Jag kör bil varje dag o fastnar i köer, mitt barn går på dagis o är i en känslig ålder, har bytt dagis fler ggr senaste året delvis pga flytt, och jag får bara så ont i hjärtat av att jag inte kan vara med honom mer, eller hämta tidigare vilket han skulle behöva så mkt (han är 3,5).
Jag hittar inga jobb omkring där jag bor och nu är jag gravid.. än så länge för tidigt att prata om o jag har haft många missfall så man vet aldrig hur det går, Men har jag tur så blir jag mammaledig i mars.. bara det att jag står INTE ut tills dess. Jag går under och jag går sönder, vad ska jag göra???? Har ni nga bra tips???