• onoff

V.38 idag! Hur mår ni andra runt v.38?

Och jag platsar nog i den här tråden jag med...
    Har BF imorrn, höll jag på och skriva... (om de nu vore så väl) haha.. går in i vecka 38 imorgon menar jag. Jag har BF 22/9.
    Jag har haft lite förvärkar, hugg i underlivet, antar att huggen beror på att barnet fixerar sig nu.. är första barnet här med så man är ju helt grön. Har en lätt havandeskapsförgiftning som gör att jag går på extra koll 3 ggr i veckan, än så länge är det ingen fara och det känns skönt att dom har koll på mig. Hoppas bara att jag slipper gå tiden ut...
    Vad roligt att alla har BF så nära varandra :)

Tänkte ta mig friheten och göra en BFlista:

VI MED BF RUNT DEN 21/9

18
    Platt

21
    EricaB
    TindraTindra
    DexX

22
    Hujje

• onoff
    tidigareplatt skrev 2010-09-01 14:15:19 följande:
    Vi har inte kollat upp könet på barnet, nej. Det flesta kläderna jag köpt/fått/letat fram från vinden är ganska unisex. Har bara undvikit klänningar.

Jobbar ni fortfarande eller går ni hemma nu? Jag har varit hemma med havandeskapspenning i tre veckor nu tror jag. Skööönt men lite tråkigt, hehe.
    Jag har gått hemma sen i mitten av Juni. Fick beviljat full HP, sen vart jag sjukskriven i 3 veckor och hade semester i 2 veckor. Så nu har jag gått hemma bra lääänge...
  • onoff

DAAAAH!! Måste in på förlossningen igen efter kollen hos mvc idag!! 160/110 och äggvita +2... Så här kan ja ju inte hålla på åka fram och tillbaka hela tiden... Nä nu får dom allt sätta igång mig!!!! Håll tummarna för att jag slipper sova kvar iaf!!!

• onoff

Nej :( jag vart kvar. Skit också. Kontroller nu över natten sen får vi se vad som blir imorn!

• onoff
    Fick åka hem på permis över natten igen.. Har fått blodtrycksänkande som har fått ner mitt bltr till ca 160/85, har fortfarande äggvita och blodproverna/levervärdern blir bara sämre, så de är ju garanterat hf jag har... ska tillbaka imorrn och träffa läkarna på förlossningen och då blir det antagligen till att avvakta och med fler kontroller i veckan eller försök till att mjuka upp tappen så dom så småningom kan sätta igång mig...
    Vill så gärna bli igångsatt nu... =/ Försöker nu att komma på vad jag ska säga imorn till läkarna för att trycka på att jag behöver verkligen bli igångsatt nu, nån som har några kloka ord som jag kan använda mig av???
  • onoff
    tidigareplatt skrev 2010-09-22 12:37:54 följande:
    På utsatt BF-datum 18/9  föddes lilla Vivi 3045g och 49 cm lång! Snabb förlossning också dessutom :)
    grattis!!
    ni andra då? hur går det för er???
Svar på tråden V.38 idag! Hur mår ni andra runt v.38?