• Milimani

Bruna flytningar en vecka efter mens

Har av och till i flera år haft bruna flytningar mitt i menscykeln. De kommer nästan alltid sju dagar efter sista mensdagen. Har inte ont eller så. De varar i några dagar. Detta händer inte varje månad men nästan. Nån som känner igen detta. Planerar att börja bebisverkstan under våren och jag är lite orolig att det kan vara nåt som påverkar fertiliteten.

• Svar på tråden Bruna flytningar en vecka efter mens
  • Bells

HEj
    Äter du p-piller? I så fall kan det därför...

• Milimani

Nej, jag äter inte p-piller och har inte gjort sen jag var 18. Jag är 28 nu.

• Isolde7

Kan ha att göra med ägglossningen..Jag tycker att du ska kolla upp det hos gyn..

• Mosen08

hej!
    jag frågade om det när jag va på gyn sist, och det va helt normalt enligt henne där. kan komma lite då och då och är helt ofarligt...

• mumsisen

kan vara ägglossningsblödning eller slidkatarr då får man ökade flytningar & mellan blödningar det är vanligt & behandlas med flagyl tabletter. Vet inte men vill bara tipsa hoppas det är ok :)

• Milimani

Vad är slidkatarr? Hur känns det?

• mammelimam

Tror snarare det är ägglossning, Har haft liknande som du i 2 månader nu. En liten brun gegga, med lite blod, kommer ca: 7 dagar efter mens. Eftersom det var något nytt för mig så blev jag ju nervös och ringde gyn. Och hon sa att det var helt normalt, ägglossning var svaret. Oki doki.. Lycka till

Svar på tråden Bruna flytningar en vecka efter mens