Inlägg från: The blonde one |Visa alla inlägg
  • The blonde one

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Här hoppar jag in!Tungan ute
    31 år och lääängtar efter liten! Ska ha mens på fredag insåg jag nyss och gjorde test igår som visade svagt plus (efter att jag kikat ige efter för lång stund som man inte ska) sen 2 negativa på det, så jag är pessimist och hoppas på nästa månad. Men då är mannen bortrest preciiis de 4 dagarna då det är som bästast att mysa! ...Blir galen på att det är så kort tid man kan få till det.
    tar alla här ÄL test? Är det inte bara lika bra att ha mys varannan dag, så är man liksom safe hela tiden?Skrattande

• The blonde one

F*********N!!!  Jahapp, nu sitter man här med minus imorse och kl 16 kom mensen, med råge!

men, det är väl bara att komma "upp på hästen igen" då......
    *suck*..

GRATTIS Irmelie, jag är så avis!!!!!{#emotions_dlg.flower}

• The blonde one

Förresten, ni som har Iphone. Ladda ned appen med mens och ÄL koll. Den
    är klockren att hålla reda på dar och prickar in när man har ägglossning. Varje månad jag kört med ÄL sticka har appen sagt att det är just den dagen jag ska ha det också Glad...Lite kul också att se via almanacka hur man ligger till i dagar mm!

• The blonde one

Jag började faktiskt med verkstad med mitt ex när jag var 27, men så tog det slut av vissa aneldningar så jag träffade min nya jätte tätt inpå och han bodde i ett annat land så jag flyttade dit och nu flyttade vi tillbaka till sverige för att bilda "riktig" familj. Så hann man bli 31 år på kuppen, och nu får det vara nog med dessa vin och myskvällar. Haha, vi är rikitga gormeer, det kommer jag sakna. Myskvällar kommer man ju ha, men inte dom dör där man sitter uppe o dricker vin och pratar till kl 02:00  Tungan ute

• The blonde one

ååh grattis till alla plus...Hoppas det inte bara är jag som går in och tittar på alla bilder på folks plus bara för att få se dom och läängta till mitt eget plus!Tungan ute

Ska ha ÄL på fredag , MEN han åker iväg på tjänsteresa på onsdag morgon, hemma lördag sen kväll  igen....f*n!!
    Man kan bara hoppas att kroppen vill skjuta upp ÄLdagen en dag...snälla, bara den här månaden...

• The blonde one

Vad det är kul att se alla plus! Trodde inte man kunde vara så glad för andras skull när man själv vill ha nåt så mkt, men det kan man!!? Tungan ute
    Jag har ÄL på fredag, mös igår och ska mysa järnet ikväll, hehe...Han åker bort imorgon bitti...Visst finns det en chans att nån liten en håller sig levande tills fredag då?...eller...:-/

• The blonde one

Vill så gärna vara med! Nu är det verkstad så det stänker om det!

{#emotions_dlg.flower}Spöke{#emotions_dlg.flower}Död{#emotions_dlg.flower}Drömmer{#emotions_dlg.flower}Kräks{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}Baby{#emotions_dlg.flower}

BIM

Oktober

12 -- essalady ÄL 28 sep (andra försöket, första barnet)
    15 -- Lillamillan ÄL 1 okt  (försök nr 13, första barnet)
    15 -- Ansi30 ÄL: 1-3 okt (Försök nr 6)
    17 -- Drömmen om Elin (1:a försöket)
    17 -- Sanna77 (1:a försöket, första barnet)
    18 -- Inna ÄL 6 okt (3:e försöker, första barnet)
    20 -- simtim ÄL: ~5 okt (tredje försöket)
    28 -- Daniela01 Äl 13 okt (oändligt massa försök)
    30-- Rosavit ÄL 14 okt (tredje försöket)
    31 -- MD77 ÄL 21 okt (tredje försöket, första barnet)

November
    ~5 -- Pingla77 ÄL ~21-23 okt (6:e försöket, första barnet)
    ~7 -- MariaF79, ÄL ~ 24 okt (2:a försöket, första barnet)
    -- emmafemma ÄL ~ 24-26 okt (första försöket, första barnet)
    12 -- Astrogirl ÄL 29-30 okt (försök nr 10, första barnet)
    12- The blonde one ÄL 15 okt (6e försöket..)

GRAVIDA
    Mallanis: BF 3 juni 2011. Tredje graviditeten hoppas nu på första barnet.
    Irmelie: BF 8 juni 2011. Första barnet.
    Saftochbulle: BF juni 2011. Första barnet
    ernlia03: BF 20 juni 2011. Första barnet

• The blonde one

Jag testade såååå breda streck för ÄL idag, hade mys med mannen i tisdagskväll..Undrar om det finns chans att det finns kvar nån liten rackare där inne?? (han är bortrest och kommer hem på lördagObestämd) Nån som känner/vet nån som har blivir gravid när dom hade sex så långt innan ÄL?

• The blonde one

Härligt Irmelie!Flört

Men är det så att själva ägget släpper senare än när man får glad gubbe på testet, eller är det den dagen eller dagen efter det sker...nån som vet?...

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet