Inlägg från: Drömmen om Elin |Visa alla inlägg
  • Drömmen om Elin

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Fick hem mina ÄL test idag =)

• Drömmen om Elin

Ingen ÄL idag heller...

• Drömmen om Elin

Hittar ju nte ens min ÄL dag (dagar) känns värdelöst just nu! Nä nu vill jag ha mens så jag kan börja om o testa... Men jag skriver väl upp mig... under har ju skett förr ;))

{#emotions_dlg.flower} 30-taggarnas BIM-lista {#emotions_dlg.flower}

essalady - 2:a försöket, inga barn, ÄL 28 sep, BIM 12 okt
    Daniela01 - inga barn, ÄL 17 okt, BIM 28 okt
    Drömmen om Elin - 1.a försöket, BIM 17 Okt.

• Drömmen om Elin

Jag tror jag är med ialla trådar som bara går när de gäller att skaffa barn ;)) Är ni bara med i denna? Gris78: Vad menar du med symtom sökande.. Passar ju iofs mig perfekt eftertsom jag är sjuksköterska,,,höhö ;))

• Drömmen om Elin
    Esssalady: Försök och få nåt annat att tänka på. Tror inte de är bra att vara för mycket i graviditetstänk. Själv så hoppas och vill man ju men samtidigt så försöker jag ha annat o tänka på. Som att jag kanske inte kommer bli gravid så fort och har planerat en skön utlandssemester imars ;))
  • Drömmen om Elin
    Fru KM skrev 2010-10-03 19:34:40 följande:
    Hej på er!
    Här vill jag gärna vara med.

31 år o har precis börjat försöka på riktigt med maken;).
    Ska läsa igenom tråden imorn men ville bara berätta att jag gärna är med er.
    Kram
    Jag är oxå 31 och vi sitter i samma båt, vi har oxå precis börjat försöka ;)) Lycka till!!
  • Drömmen om Elin

Jag är med i jakten efter symtom efter 'ÄL känning'.Skrattande Hoppas att min ägglossning kommer i dagarna annars blior de till o testa järnet nästa månad... alla pengar till ÄL test, tur att de inte var alltför dyra att köpa!

• Drömmen om Elin

Vad betyder lutealfas? Är de tex 14 så betyder de att man har ägglossning 14 dagar efter dag 1 på senaste mens? Eller?

• Drömmen om Elin

Snabbspola tiden så jag får mens och kan börja om!! Jakten på ÄL fortsätter ;)

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet