Kattflickan skrev 2010-10-28 22:47:58 följande:
Jag har också utbildat mig, och sen ville jag jobba några år och sen tog det lite tid innan jag träffade rätt man för 5 år sen och sen behövde han tid innan han ville bli pappa. Men nu vid 35 års ålder så vill jag verkligen ha barn. Har nog velat i några år faktiskt. Fast jag inser ju att man inte kommer kunna klättra 3 gånger i veckan längre. Bland mina vänner finns det flera som är tveksamma till barn, men deras pojkvänner vill jättegärna ha barn. Faktum är att jag bara har några fåtal vänner som har barn, trots min ålder.
Millan
Samma här, har bara en kompis med barn, resten pluggar/jobbar/reser och då är jag ändå snart 32! Kompisen är nu gravid med en snubbe som verkligen blivit DEPRIMERAD när han fick veta att han ska bli pappa, hans liv är slut menar han och då har han ändå gått med på att dom ska skaffa barn...suuuuck säger jag bara. Hoppas bara han kammar till sig NU för min bästa väns skull, MORR!!!
Min sambo tycker jag ska sluta med piller nu så kan vi ha kondom tills det passar...ja hjälpe mig, bara det är ju ett beslut i sig och VEM tycker att kondom är KUL??? Ser percis framför mig hur det blir...tre veckor sedan ids vi inte hålla på med det mer...Jag vill men är inte helt redo och våran relation är så ny och vi har en del som måste falla på plats...Men vi är glada och pirriga och kan prata om det så det känns bara så BRA!!! Jag är inte den impulsiva...någonsin...men just nu har jag lust att vara det!!! kartan är ju precis slut också....iiihhh....
Vill inget speciellt, följer er alla i tråden och läser och gläds åt er och hoppas åt er, LYCKA TILL ALLA!!!