Vi över 30 som längtar efter första barnet
Hej på er!
Här vill jag gärna vara med.
31 år o har precis börjat försöka på riktigt med maken;).
Ska läsa igenom tråden imorn men ville bara berätta att jag gärna är med er.
Kram
Hej på er!
Här vill jag gärna vara med.
31 år o har precis börjat försöka på riktigt med maken;).
Ska läsa igenom tråden imorn men ville bara berätta att jag gärna är med er.
Kram
Detsamma till er:)
Nu har man uppdaterat sig lite i tråden. Skönt med fler i samma ålder som ännu inte har barn. Känns som om man är helt själv. Sist ut i kompiskretsen och man känner hur klockan börjar ticka allt tydligare. Här kör vi på varanan dag-metoden innan jag får tummen ur och köper ÄL-test. Så jag väntar med att skriva in mig i BIM-listan tills jag vet… Men om jag fattat allt rätt så ska nog ÄL vara idagarna…Kanske ska bege mig till nåt Apotek idag, hmmm.
En kort presentation.
Jag är 31 år, min man 27. varit tillsammans med i 6 år och gifta i snart 2. Nyblivna husägare och vi renoverar för fullt. Inte ätit P-piller på många år utan kört med kondom, så detta är vårat första riktiga försök. Detta kommer bli en låååång månad känns det som. Så här hoppas vi på i oktober
.
Kul att några av oss Grattis till er. Då finns det hopp för oss andra också. Längtan är stor nu.
Kunde inte hålla mig. Beställde lite ÄL-Tester på nätet nuHar ju noll koll när det gäller ÄL och mens. Men enligt kalendern här på FL så ska mensen eller BIM vara den 15 okt. Men men, väntar och ser.
essalady: Håller helt med dig. För en gångs skull längtar man till att få må dåligt
Oj va jobbigt det är att vänta på BIM!
Sånt här med "naturensgång" är inte lätt när man gillar kontroll!
Om jag fattat det rätt så är det perioden mellan ÄL till första mensdagen...
Drömmen om Elin: håller med:)
Deppdag, stoooort munsår vilket brukar betyda, mens på G