Vi över 30 som längtar efter första barnet
Hej,
Jag kommer nog inte vara med i den här tråden på några månader då vi ska vänta lite med att försöka igen. Vi gjorde nyligen en abort då barnet hade downs syndrom. Känner mig helt knäckt över det och det kommer dröja några månader innan vi försöker igen. Har lite svårt att hålla mig borta från familjeliv ändå, trots att vi sagt att vi ska lägga det där med bebisverkstad på hyllan i några månader.
Tänkte bara delge mina erfarenheter av att hitta den där ÄL. Har testat det digitala CB testet men gillade det inte! Man kan ju inte se nån stegring! Hittade aldrig ÄL med det testet och dessutom funkar det bara en månad(resursslöseri)!
Körde sen på testlagrets stickor och då jag visste att ÄL borde närma sig så tog jag både en på morgonen och en på kvällen och då kunde jag se en stegring! Totalt behövde vi bara försöka 4 månader innan vi lyckades, varav en månad så var det inget bra försök då sambon var bortrest vid ÄL!
Lycka till allihop! Hoppas ingen av er är kvar i den här tråden (utan har lyckats) om några månader då jag ska försöka igen!
Millan