Inlägg från: Uppsara |Visa alla inlägg
  • Uppsara

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Hade hoppats på ÄL idag men stickan visar inget, igår morse visade den starkt positivt, har nu haft sex Lördag morgon och Söndag kväll, finns någon chans för oss? Betyder ett positivt resultat att äl ska ske snart ller har skett? 

• Uppsara

Hej på er, jag har problem med datorn och kan inte Kopiera/Klistra in bimlistan så om någon vill vara vänlig och fixa in mig på bim 13  Femte försöket !

Ni som testat positivt kan väl skriva på bimlistan när ni flyttar ner er till  Plus  hur många dagar innan bim ni testade? Det är så roligt och följa och se hur tidigt man kan se testresultaten.

• Uppsara
    CajsaK skrev 2010-12-04 18:40:58 följande:
    Kan man ringa vc och kolla hcg värdet? Är lite trög när de gäller allt det här med barn... har varit en sån som aldrig skulle ha barn, har inte kunnat se mig själv som mamma. Förrän nu då vid 32 års ålder så börjar klockan klämta tungt och högljutt! Åldern säger ju sitt oxå, man börjar bli rädd att det snart ska bli försent samt svårare att få barn...
    Hcg finns först när du är gravid, ca 8-9 dagar efter befruktning är det synbart tror jag.
  • Uppsara

Acinna... fixa in mig på bim 13 i listan är du snäll!

Så du är på bim+9 nu alltså!? Grattis isånafall, hoppas jag får joina dig under det blå plusset!

• Uppsara

Idag var vi för första gången på Reproduktionscenter i Uppsala, fick lämna blodprover och fick lite info om vad som komma skall... Vi får nog börja utredning i Januari, skönt att snart få veta vad som är fel och förhoppningsvis kan de hjälpa oss att fixa fram ett positivt gravtest

• Uppsara

Min skitdator kan inte kopiera och klista in nyaste listan men om någon vill vara vänlig och flytta ner mig till +!!!

Jag plussade imorse, vågar knappt tro att det är sant! Jag var sååå säker på ett negativt svar.
    (Plussade på bim-3

• Uppsara

Ömma bröst bara, brukar få det någon dag innan mens men denna gång började de ömma redan 1 vecka innan mensen.

Skulle vilja fira med skumpa men får lov och låta bli!
    Lycka till nu alla andra!
    Och Grattis Inna

• Uppsara

Hörrni, nu tog jag ett test i morse med och det var inte lika starkt som igår på bim-3. Borde det inte vara starkare idag på bim-2? (Syntes bara ett svaaaaagt streck) Blir rädd att jag fått tidigt missfall.
    Om jag fått missfall kommer mensen då på den riktiga mensdagen (Måndag) eller kommer den nu direkt?

• Uppsara

Ja nytt test imorse och det visade samma supersvaga streck som innan, nu har juag säkert testat 10 st sen Fredags morse och de är alla lika svaga, ett av dom visade lite stakare på Lördag morgon
    Vad är det för fel tror ni?
    Har ju beräknad mens imorgon, om jag nu fått tidigt missfall, kommer mensen imorgon då på mensdagen eller kommer den när allt är klart därinne i livmodern?

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet