Inlägg från: Daniela01 |Visa alla inlägg
  • Daniela01

Vi över 30 som längtar efter första barnet

vill oxå passa på att gratta Polarlantis! Nu är det bara att köra på Glad

• Daniela01

Saftochbulle: Ja det var verkligen ett klantit uttalande av din nya kollega!  Att man ens kan vräka ur sig ngt sånt? Man blir ju så ledsen och så STÄLLD!! Förhoppningsvis så kännde hon sig rätt så dum efteråt

• Daniela01

saftis: håller tummarna för dig nu :)

• Daniela01
    Kattflickan skrev 2011-06-01 07:23:57 följande:
    Hejsan,

En trevlig syn mötte mig imorse! Ett positivt gravtest! Tyvärr kunde jag inte ladda in bilden för jag har inte kamerans program i den här datorn, men strecket var tydligt, fast inte lika starkt som kontrollstrecket, jag kunde se det redan en knapp minut efter jag tagit testet!

Min första tanke var "jipiii, jag är gravid!" min andra tanke var " undrar på vilket sätt det kommer gå fel den här gången".

Men jag ska försöka att inte tänka så.

Nu åker jag bort några dar, så om jag inte svarar så bli inte oroliga och jag tänker inte ta med några gravtest, för om de inte ökar i styrka så blir jag bara ledsen och jag vill inte förstöra min resa.

Hoppas mitt plus är det första i en lång pluskavalkad de närmsta dagarna!

Millan
    GRATTIS MILLAN!!!!!! NU kommer det allt att gå bra!!!! WhohooO!!!!!!
  • Daniela01

kiyona: Det ser ut som ett + !! :)

• Daniela01

hoppas det går bra för dig imon Polarlantis! kommer att tänka på dig

• Daniela01

Marsflickan Grattis till plusset!!!

Och åter igen ett grattis till dig Millan, underbara nyheter :)

• Daniela01

Millan: Nu kommer det att gå bra! Min vän som gjorde ivf sa till mig att efter man har sett hjärtat slå så är det 95% (om inte mer) att allt kommer att gå bra. Själv så var jag lite skeptiskt till det hela (man blir det efter några mf/ma) men som sagt, någon gång så måste det också gå bra!!

• Daniela01
    Irmeline skrev 2011-07-13 10:11:47 följande:
    Måste bara få dela med mig av min lycka, vet att det kan vara jobbigt att höra för er som kämpar, men er tid kommer!!

Jag såg en perfekt liten nallebjörn idag på VUL, med hjärta, drygt 20mm som stämde precis med tiden. Såå glad! Skrattande
    Jag grät när jag gjorde VUL och såg den, hade på något sätt stålsatt mig ifall det skulle bli MA igen, men nu levde den!! Kanske kanske ändå kan det gå vägen..
    vilka underbara nyheter !!!! Stort Grattis!!!! Idag får ni fira med ngt extra mumsigt :)
Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet