Vi över 30 som längtar efter första barnet
MD77- Såg det här :
Din blodvolym ökar 40% -50% under graviditeten. Som ett resultat kan du börja märka dina ådror mer, särskilt i magen, bröst och ben.
MD77- Såg det här :
Din blodvolym ökar 40% -50% under graviditeten. Som ett resultat kan du börja märka dina ådror mer, särskilt i magen, bröst och ben.
Daniela- Skit också jag som hoppades att det var din tur nu! =(
Irmelie- Va bra att det verkar komma ut nu!
Essalady- Verkar drygt på jobbet =( men din molverk verkar ju lovande!
Grisen- Bra med kort cykel då hinner du med fler chanser än de med lång cykel och slipper vänta så länge på BIM ;)
jojjo och gris - hahha jag tyckte också att tempandet verkade skit jobbigt och krångligt men nu är jag ju ett fan av tempmetoden =)
Men oj så spännande! Massa som har olika symptom, frågan är nog inte OM någon plussar utan HUR många SÅ KUL!!!
Sanna och Irmelie- Intressant att höra att det finns dom som saknar pillren. Jag var ett gråtande instabilt vrak av p-pillren. De sista åren har jag prövat olika spiraler vill ha så lite hormoner som möjligt!
Emmafemma- Helt ok att tänka så där ;) man blir ju så klart glad men man vill ju vara där också. Snart är du det ;) för var månad man inte blir gravid ju närmare är man för att man statisktiskt sätt närmar sig sin graviditet ;)
MD77- Jösses så spännande du kanske har två juh!!!! ;)
Bullen- Kul med stickandet, gosh är du redan klar med första tröjan!! Lycka till i morgon och ha så bra i skåne!!
Det kanske kan vara kul att se även hur länge plussarna har kämpat innan pluss? Lägger till mitt och hoppas fler fyller på ;) Men saknar gris 78 på listan, funderar du fortfarande på hur lång cykel du har?
BIM
November
~5 -- Pingla77 ÄL ~21-23 okt (6:e försöket, första barnet)
7 -- essalady ÄL 24 okt (3:e försöket, första barnet)
8 -- emmafemma ÄL ~ 24-26 okt (första försöket, första barnet)
9 -- Sanna77 (2:a försöket, första barnet)
10 -- Ansi30 ÄL 27 okt (oj vad blir det nu, försök 7. Första barnet)
~12 -- MariaF79 ÄL 29 okt (2:a försöket, första barnet)
12 -- Astrogirl ÄL 29-30 okt (försök nr 10, första barnet)
12 -- The blonde one ÄL 15 okt (6e försöket..)
12 -- Inna ÄL 2 nov (4:e försöker, första barnet)
12 - Fröken Ellen ÄL 29 okt
16 -- simtim ÄL ~2 nov (4:e försöket, första barnet)
16 -- Lillamillan ÄL 2 nov (försök nr 14, första barnet)
16--Fru KM ÄL ~2 nov (försök nr 2, första barnet)
??--Finlandssvenska ÄL 6 nov ( första försöket, första barnet)
30 - Daniela01 ÄL ~ 14 nov (massa försök)
GRAVIDA MED FÖRSTA BARNET
Mallanis: BF 5 juni 2011. (Försökt ca ett år ett ma och mf på vägen.)
Saftochbulle: BF juni 2011.
Ernlia03: BF 20 juni 2011.
Drömmen om Elin: BF 23 juni 2011
MD77: BF 9 juli 2011
Rosavit: BF juli