• Ansi30

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Nu börjar jag märka av mensen så jag tar och flyttar mig till april... känns tungt den här gången eftersom jag tyckte kroppen avvek så mkt från hur det brukar vara.
    Nu tar vi nya tag, har beställt en termometer med två decimaler så nu jäklar ska här tempas!

Ska försöka hitta det där programmet ni andra tempare använder. 

Solig BIM Vi som längtar...  Baby 

Solig  Mars Äpple
    16 -- Essalady ÄL 2 mars (försök nr 7)
    18-- Pingla77 ÄL 4 mars (försök nr 9)
    21 -- Irmelie  ÄL 6-7 mars (MA på 3:e försöket, 2:a försöket efter MA)
    24 -- Lavendia (9.e försöket efter mf)
    29-- Finlandssvenskan ÄL 16 mars (5:e försöket)
    29-- Jezza80 ÄL 16 mars (2:a försöket)

Solig  April {#emotions_dlg.flower}
    2 -- Zalia ÄL ca 22 feb (sjätte försöket)
    4 -- Ceke ÄL ca 20 feb (10 försöket)
    11--Kia78 ÄL 28 Mars (12:e försöket)
    11 -- simtim ÄL ~27 mar (9:e försöket)
    12 -- Fröken Ellen ÄL ca 28 mars. (11:e försöket)
    12 -- Frk Svår ÄL ca 1 april
    13 -- Ansi 30 ÄL... ska tempa den här månaden (10e försöket)
    14 -- Jojjo55 ÄL ca 31 mars (på det 6:e smäller det!)
    17 -- Smiley ÄL 2 april (43:e försöket)
    17 -- Kaprifolen1979 ÄL ~4 april (försök nr 4)
    21 -- Astrogirl ÄL 7 april (försök 1 efter MA)

MariaF79:  (försök nr 6), MF v 5 på försök 5

Plus GRAVIDA MED FÖRSTA BARNET Gravid
    Mallanis: BF 7 juni 2011. (Försökt ca ett år ett ma och mf på vägen.) 
    Drömmen om Elin: BF 23 juni 2011
    MD77:  BF 9 juli 2011 (Bestämde mig för ca 5 månader sen, lyckades på 3:e försöket)
    Rosavit:  BF 11 juli (Tredje försöket)
    Inna: BF 19 augusti (5:e försöket)
    änglabitch: BF 10 sept 2011 (3:e försöket)
    Sanna77: BF 13 sept (försök nr 4)
    ernlia03: BF 17 sept (försök nr 1 efter ma i v 11)
    Fru KM: BF 23 sept, (fjärde försöket)
    Längtan81: BF 26 sept (försök nr 12)
    Daniela01: BF 6 oktober (2 års försök)
    Frifantasi: BF 11 oktober (4e försöket)
    Längtan1980: BF 13 okt (7:e försöket)
    Saftochbulle BF 16 okt (försök nr 8) 
    AnnJan BF 5 nov (3:e försöket)
    Marre80 BF antingen 15:e (4:e försöket)
    Polarlantis: BF 22 nov (4 försöket)

Trevlig helg alla fina familjelivsvänner! 

• Ansi30

Ceke: Tack då ska jag också använda den...så har jag ju er att fråga när jag sitter där som ett frågetecken

• Ansi30

Ceke: Vilken klippa du är, tackar för länken!

• Ansi30

Jag är också less på att inte få skriva in mig på plus-listan. Brukar kunna samla ihop mig direkt när jag förstått att det inte blivit ngt men den här gången är det fan sugigt i kvadrat!!!

Alla mina vänner är ute med sina barn idag på olika uteaktiviteter i det fina vädret...då gör det faktiskt lite ont i hjärtat. Så idag får jag deppa, men i morgon får det vara slut på det.

Önskar er en riktigt skön lördag! 

• Ansi30

Grattis till Lavendia, vad härligt det måste kännas!

Saftochbulle: STOR STOR KRAM till dig!!! En vän till mig fick två missfall MEN sen på det tredje försöket blev det en fantastisk liten tjej så jag tror stenhårt på att ni snart kommer ha en liten ni med. Men jag förstår att det måste kännas så jävla tungt just nu. 

• Ansi30

Ceke och Kekke... MASTODONT GRATTIS till er! jag är helt rörd!
    KRAM! 

• Ansi30

Nu börjar vi närma oss trådens första BF!!!! Hur coolt är inte det... bara två mån kvar till juni då första BF är.

• Ansi30

Marsflickan: Välkommen till oss! Klart du ska hoppas på att det tar sig snabbt för er! Och gör det inte det så hänger du här med oss i väntan på plus

Vi är nu på vårt 10e försök...kan vara ngt till jag har tappat lite räkning, MEN jag hänger inte läpp, för här ska det plus förr eller senare, på ett sätt eller annat. 

• Ansi30
    ifyouweremine skrev 2011-04-07 13:22:47 följande:
    Ligger hemma sjuk och tycker synd om mig själv. Det blir bara man själv och tankarna liksom och då blir det ju lätt lite misströstan över att det tar sån tid att bli gravid. Bim-4 och inget som tyder på att det lyckats nu heller. Man känner sig lite misslyckad.

Irmelie - Låter ju misstänkt faktiskt. Prova utan temp nästa gång och se om det blir annorlunda. Vad jobbigt med så långa cykler.. Hur var det nu, du hade inte så för MF va?

Jojjo - Vad är det egentligen man spolar bort vid en sån där spolning? Alltså vad är det för "skräp" som kan finnas där?
    Jag är på BIM - 6 och känner precis som du. Allt tyder på att det inte har tagit sig denna gången heller och JA jag misströstar! MEN vi ger inte upp
  • Ansi30

Har fått läsa ikapp mig...som vanligt full aktivitet här i tråden

Bim på ons men känner i kroppen att mensen kommer att komma som vanligt Hade n min vän med sin 8 månaders bebis här idag... klart det känns lite tungt ibland. MEN det är ju skönt att man har vänner med barn som man kan få gosa och busa med  

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet