Vi över 30 som längtar efter första barnet
Då återstår bara väntan på ett
!!!
!!!

Har fått brev från kvinnokliniken....
Jag har visst förhöjt värde på sköldkörteln vilket kan påverka fertiliteten. Så nu har jag i samma brev fått ett recept på piller som jag ska käka. Bara att åka till apoteket.
Hmm, ska jag tyda detta brev som att chanserna att det tagit sig denna månad då är mindre??? Fan!
Jag blir så trött!
Tack för pepp!
Var rätt nöjd med att vara kvitt p-piler och slippa komma ihåg piller. Men nu måste jag hålla sten koll. Dessa nya piller får inte kombineras med vitaminkvinnapillren..
Nåja, det är bara att vara jätte nöjd med att få den här hjälpen. Jag låter kanske missnöjd men de e jag inte.
Irmelie- det där med att byta dagar eller käka lite senare vågar jag inte svara på. Men så som du resonerar låter ju inte helt tokigt. Men jag skulle nog fråga först i alla fall.
Jojjo- Pergo skrivs ut av läkare ska stimulera "äggproduktionen" i äggstocken. Jag har fått det genom att vi genomgått en utredning och vi har då hamnat i det spannet där det inte finns förklaring på barnlöshet och dessa piller ska hjälpa oss på traven.
Millan, Stora kramar till dig!!
Stort Grattis till plussarna, Polarlantis och Marre!!
här är nog chanserna minimala att det blir något. Sambon har varit sjuk under ÄL. Och nu sjuk igen:(
Har börjat käka tabletter för sköldkörteln får se vad det ger...
Millan- Jag tror på er, Nu ska det väl ändå vara er tur!
Frk svår- Vi följs åt! Samma visa för oss också! Inväntar BIM på fredag. Sedan blir det till att knapra ännu en piller sort, Pergo. Knepigt med att det finns så dåligt med piller. Borde ju inte vara världens grej att byta ut en maskin som är trasig......
Snart åker vi på semester, jippi.... Till värmen....
Så här har projekt beach 2011 tagit ett ordentligt tag i mig. Svullade iofs i helgen rejält men sedan blir det strikt med mat och flera rundor i spåret!! Har hittat glädje i att springa/jogga vilket hade varit en rejäl hög oddsare på bettson.
Tro det eller ej så har det gett resultat, kanske inte på vågen men på kläderna och det är ju alltid en början.
Så viktnedgången är dubbel, bikini och redo inför vikt uppgång
Jojjo: Vilken skön inställning
Men hoppas att den struntar i att droppa igång!
Här hade vi en början på en myskväll igår.. men så ringde en kollega och ville prata allvar med mig. Det va nåt missförstånd/skitsnack på jobbet. Blev ett långt jobbigt samtal. Sen gick en propp i huset och sen va all mysstämning som bortblåst. Nu på morgonen är jag trött då jag drömt om samtalet och jobbet i natt, mina favvojeans sprack i grenen, fick packa om (ska på utbildning tre dagar) och vi kom iväg sent till jobbet. SUCK
Jaja.. som sagt.. det är fint väder ute i a f ! ![]()

Jäkla, förkylning!!! Och innan det magsjuka!!
!!