• Gris78

Vi över 30 som längtar efter första barnet

L Maria skrev 2010-12-09 21:50:47 följande:
    Förresten var var det man kunde köpa ett paket med grav och ältest för 259 kr...?
    Testlagret hade kampanj på det....:)
  • Gris78
    Jojjo55 - Ang äl-stickstesterna, jag skulle starta klockan från första visade utslag på stickan under varje månad. Om jag inte minns helt fel så är det väl 24-48h soldarna har att nå sin destnation.

Ego: det är hög ÄL- time för min del idag snubben måste ställa upp på en omgång till. Blev lite mys igår sent igår kväll....lite till måste det bli. Äl testade inte igår utan körde på en chansning... :) 
  • Gris78

Hallå, 

Kollade ni på Idol i fredags? Jag tycker att det var helt rätt person som förlorade slaget....Lite synd att Jay inte sjöng låten att sjöng på auditionen, han gjorde den jävligt bra! - nästan bättre än orginalet faktiskt.

Slog mig just att det är inte nämnvärt mycket svordomar i denna tråd, är ni generellt så fina i kanten språkmässigt eller kammar ni er när ni skriver ert inlägg???  :) 

• Gris78
    Uppsara - Trist, kram...jag fick oxå ett tidigt missfall i slutet på 2008 som jag lyckligtvis inte fattade förens i slutet av 2009. Läste av en slump på någon sida om klumpar....Jag kom på att jag hade en klump i samband med mens om det nu var det.  

Hm...vill man läsa om denna upplevelse i din nuvarande sits?? - om inte så sorry

Ni som e sjuka, krya på er det är snart jul man ska vara frisk och glad då. :)

Ceke - kram till dig, aldrig varit med om någon som har så mycket otur på korttid som du har just nu.

Ego: hade vad jag tror är mensvärk idag, lite tidigt då mens inte är förens till den23-24:e - konstigt..
    Vad är odds på grav på bara ett mystillfälle??? - rätt obefintlig antar jag...

:/ 
  • Gris78
    ceke skrev 2010-12-15 21:26:28 följande:
    Haha, jaa. känns som att jag blivit jixad eller nåt! Hade räknat med en urladdning i form av förkylning eller liknande efter all anspänning, men det här va lite att ta i Får hoppas att jag samlat i hop allt för typ 5 år frammåt eller nåt sånt Samtidigt har jag haft en del tur i det hela också, måste jag nog själv påstå, jag mena, knölen i bröstet va inget, cystan försvann av sig själv, ingen operation.. Inte så dumt facit på det sättet

Så nu skulle toppen över i:t va besked i mitten av januari om en liten knodd

Mensvärk nu. Jaa, låter ju en aning underligt. kanske nåt positivt?
    Knöl i bröstet? - d med.... snart måste det var enklare och snabbare att berätta vad du inte haft/ varit med om. (inom sjukvård alltså)  Det värsta som hänt mig hälsomässigt har nog varit Bältrosen och lunginflammation när jag var barn.
    Har haft väldigt lite ärenden med vården tack och lov....peppar peppar.
  • Gris78
    Irmeline skrev 2010-12-15 23:23:05 följande:
    Vi gjorde vår lilla plumsare (ursäkta gravhumorn) på ett tillfälle.
    Jag fick molvärk efter 5-6 dagar som var ett gravsymptom.
    Så det låter positivt!!

Nu ska jag sluta spamma tråden..

Godnatt.
    Å fan eller jag menar det var som tusan :) Jobbar på att inte svära så mycket för att det låter så illa precis som någon av er sa tidigare. 

Irmelie - tack för det positiva svaret! - kommer inte att berätta det för min sambo för då kommer jag aldrig få till mer än en mysomgång per tillfälle.  :)
  • Gris78

Pingla77 - testa vännen då låter väldigt gravidit tycker jag. Håller alla fingrarna!!

Irmelie - Självklart ska du säga att ni hållit på ett år, fan säg två i värsta fall.  Det förs ju inget register på hur länge alla barnönskande par har försökt... tack och lov!!  Du måste ju var ett rikig praktexempel för pergo??

Det måste ju bara var att ringa och säga " Ge hit pergon!  - jag har pco med oregelbunden mens och en cykel år härifrån till fan och hans moster, vi har även försökt själva i 2 långa träliga år"  :)

Håller på dig bruden!! :)

• Gris78

Mobilsnack - Ceke - vilken operatör är det du använder? Hoppas att det är telia för det har jag. 
    Funderar på att ska internet till min nya framtida mobil men vill inte byta operatör.

Vet att du berättade att du hitta något bra abonnemang som inte kostade multum varje månad... Antar att du kan surfa hur mycket du vill med nuvarande abonnemang.

Vad var det du sa att du hade? Har kece nåt bra förslag tro? 

• Gris78
    ceke skrev 2010-12-17 21:18:15 följande:
    Hej Gris! Jag har tele2, fast sånt där extratillägg för surf tror jag finns även på telia. Det är nog det som är det viktiga... att du har en fast månadskostnad för surfen. För annars blir det DYRT...

På vanligt mobil-samtalsbonnemang har jag nog inte det billigaste (smart) men har inte orkat bekyrma mig så mycket om saken... Hm, kanske skulle göra det ngngång. men de där försäljarna som hafsar tag i en då o då har jag itne så mkt ork till övers för!

Är fortfarande supernöjd med min kära app för mens/ägglossning etc! Den har koll den Min pålitliga förljeslagare dagarna i ända, som berättar vilken dag i månaden jag är på, om ägglossning eller mens är på g, som jag kan skriva in grejer i (symptom, humör, bröstspänningar), temp etc i

har du köpt ny mobil, med andra ord?
    Nej inte än,  grisen min verkar ha bestämt sig för att han ska köpa en i julklapp till mig. Han tänkte köpa en till sig själv då han slutar på sitt nuvarande jobb på onsdag nästa vecka och måste lämna tillbaka telefonen han har nu.  Börjar det nya jobbet den10:e...

Han kom på att han köper en iphone 4g till mig och tar min nuvarande tills han får sin nya tfn från den nya a-givare.  Gutt vá!!!!!! Jag blir med tönt mobil, en töntmedlem helt enkelt :)
Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet