Vi över 30 som längtar efter första barnet
Essalady, jag litar väl på dig och tar å softar ner... Ska njuta av varje dag jag får som en gravid kvinna!
Tack för era fina svar och stöttningar!
Lyckatillkramar till er
Essalady, jag litar väl på dig och tar å softar ner... Ska njuta av varje dag jag får som en gravid kvinna!
Tack för era fina svar och stöttningar!
Lyckatillkramar till er
Fortfarande svaga plus idag på bim, fan vad nervös man är, går och väntar på missfall känns det som. Någon som haft samma problem med teststreck som aldrig blir starkare?
Ååå vad jag är ledsen, nu är det fina strecket borta tyvärr, när borde blödningen komma, någon som vet?
Hade bim igår och testerna visade starkast i Lördags sen har det bara blivit svagare o svagare.
Skönt att veta att jag åtminstonde KAN bli gravid. Nu gäller det bara att få babyn att stanna inne i magen 9 månader...
Jag har testat säkert 15 tester (Testlagret) sen i Fredags alla har visat plus men svaga plus, är på bim+1 och nu är plusset näst intill obefintligt.
Har börjat blöda nu, så någon kan väl ta bort mig från gravidlistan.
Kram till er fina människor i denna tråd, hoppas ni alla plussar nu
Nu har jag slutat blöda efter mitt mycket tidiga missfall (5+2)
Kan vi börja försöka redan nu eller måste man vänta? Har man ägglossning som vanligt eller ska mensen komma först? Är så otålig
Hej på er! Nu är jag på gång igen, har superstarkt plus på äl stickan idag och igår.
Fick tidigt missfall den 15:e dec och har inte äl förrens nu... är inte det konstigt ?
Iallafall ska vi försöka igen. Men nu har jag ju ingen aning när min bim är.
Har alltid haft 28 dagars cykel men nu är den lite rubbad verkar det som
Superstarkt plus på äl i förrgår OCH igår så nu har jag iallafall inte missat äl!
Vill någon sätta datum på mig i bimlistan för Januari?
Ägglossning idag och antagligen bim 17/1
Tack

Hej på er alla, nu behöver jag er expertis... Om jag hade starkt utslag på äl sticka både på Lör
Jag hade starkt utslag på Stickan Sön och på Tisdag hade jag jävulskt ont i ryggen... kan äl ha vart så sent som på Tisdagen då, ryggont är väl ett typiskt äl bevis?
För mig kommer det nog inte gå så bra, ska jag vara ärlig så har jag testat varje dag sen Onsdag och inte sett ett spår av det eftertraktade hcg:t än. Känns som att mensen är på g tyvärr.
Hej på er Alihopa, jag fick såklart mens på min bimdag så om någon skulle vilja flytta ner mig till feblistan skulle jag bli glad... Blev så ledsen så jag orkade inte hänga här och berätta.
Men nu har vi vart på vårt andra besök på Reproduktionscentrum, gjorde en vul och allt såg bra ut i min livmoder, min killes spermier är kanon, möjligtvis att min ena stock hade förmånga ägg... Åker utomlands i 3 veckor nu så jag har äl och bim i Thailand! Sen blir det Pergotime när vi kommer hem
Hur går det för er andra?
Borde ha Äl 29/1 och bim 12/2
Tack Saftochbulle min dator är paj så jag ser bara halva skärmen!
Hallå på er allihop! Vilken härlig lång lista med alla gravida, efter alla månader här på Fl känner man ju igen era alias!
Nu ÄNTLIGEN ska jag börja med Puregonsprutor, först ska mensen väntas in och sen hoppas vi att det börjar hända grejjer!
Har vart och spolat igenom äggledarna på Rpc i Uppsala idag och allt såg bra ut! Kram till er alla
Grattis Ceke!! Kollar in här ibland och ser hur det går för er, jag har ju fått komma till Reproduktionscenter här i Uppsala och ska nu börja ta min första kur Puregon. Hoppas det hjälper mig att få fram några schyssta ägg som vill lossna och bli befruktade! Kram på er