• Tedax

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Mumwannabe: Det måste kännas jätteskönt att de hittade en orsak till att du inte mår bra! Glad Hoppas att du snart mår bättre igen.

DubbelAA: Stort grattis! Äntligen!!! Låter som att ni har en väldigt bra semester... Solig 
  • Tedax
    Anwen & Jezzi: Kram & pepp! {#emotions_dlg.flower}
    Millan: Förstår att det känns väldigt tungt just nu... Gråter Ni verkar ju haft allt emot er. Men det låter ju som äggdonation skulle vara något för er. Har för mig att ni har en kompis som erbjudit sig att donera ägg...? Många varma kramar!

Maria: Hoppas ni får bra hjälp oavsett vad provsvaren blir! Med lite hjälp på traven kanske det blir en underbar julklapp!  

DubbelAA: Så klart att du ska vara med på lista, det är bebis och inte missfall som gäller nu! Solig

Jojjo: Härligt att ni trivs i nya huset! Det är en speciell känsla när man flyttar till något eget... Glad   

Pingla: Hoppas ni kommer fram till något bra på onsdag! 
  • Tedax
    Kiyona: Grattis, plötsligt händer det bara! {#emotions_dlg.flower} Mina graviditetstester var också mycket starkare denna gången till skillnad från vid de två missfallen. Hoppas att det är er tur nu!

Maria: Nedrans läkare till att vara svår... Rynkar på näsan Skickar många kramar! 
  • Tedax

Kaprifolen: Grattis!  {#emotions_dlg.flower} Härligt med starkt och fint test! Glad

Mum
    : Lycka till med FET! 

• Tedax
    Kaprifolen skrev 2012-04-25 11:10:33 följande:
    Låter betryggande, jag får försöka tro på det. Är dock redan nu trött, funderar dock på om det är chocken över plusset som gör mig trött
    Den där förlamande tröttheten var nog det jag märkte först när jag blev gravid, började dock gå över i vecka 10. Glad
  • Tedax
    Maria: Åhh, vad jag hoppas att det är er tur nu. Förstår att det måste vara väldigt jobbigt och frustrerande just nu, men det är ju väldigt positivt att din kropp verkligen vill vara gravid. Håller alla tummar och tår för er skull!

Millan: Härligt att ni hinner med ett försök till innan sommaren. Glad Och mysigt med bröllopsplaner! {#emotions_dlg.flower} Tror som de andra att man inte behöver ha så bråttom med namnbyte, vi åkte på bröllopsresa så det tog över en månad innan jag började ta tag i namnbyte på jobb, ID-kort osv.  

Aruba: Hoppas maken har rätt och att ni redan är gravida till efter sommaren! Solig

Anwen:  Låghormonare? Kram & Pepp!
  • Tedax
    Jojjo: Härligt att höra att du mår bra och att ni njuter av ert nya hem! Solig
  • Tedax
    Gris: Nej, vad tråkigt med missfall... Gråter Varma kramar!

Maria: Positivt att tempen stiger. Håller tummarna! 
  • Tedax
    Maria: Härligt att testerna blir starkare och starkare, det är ju ett jättebra tecken! Solig

Aruba
    : Pepp & kram! 
Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet