atheah skrev 2011-07-20 16:20:48 följande:
Jag är helt ny här - mitt första inlägg - hej alla!
Jag och min sambo är 31 respektive 32 och har försökt sen årsskiftet.. men hittills utan framgång.
Jag försöker tänka positivt, men har väldigt lätt att halka in i 'det här kommer aldrig att gå...' när månaderna bara går.
Jag hade ett tidigt mf i november (innan vi börjat försöka) så jag vet att det i alla fall är möjligt för oss att bli gravida men nu när vi faktiskt försöker händer bara ingenting.
Den här månaden känns dock helt annorlunda. Jag har bim imorgon och har mått fruktansvärt illa de senaste tre dagarna, jag har lätt molvärk i nedre delen av magen och dessutom är jag kissnödig j ä m t. Kan inte låta bli att hoppas lite extra (även om jag eg inte vågar) - har inte haft tillstymmelse till symtom på någon sätt någon gång, så detta är första månaden något avviker ens lite..
Bägge mina närmsta vänninor är väldigt gravida med förlossningar inom 2 månader för bägge, så det känns lite ensamt att bara gå och längta..
Hoppas det är ok att göra er sällskap här och dela lite sällskap med andra i samma/liknande läge? :)
Välkommen hit och lycka till med bebisvekstaden!