Kattflickan skrev 2011-09-07 18:54:06 följande:
Hej Sophy, vi har saknat dig!
Kul att du har fått igång ägglossningen, men tråkigt att du har varit deppig. Men som sagt att försöka få barn länge och ha problem med det är en oerhörd påfrestning.
Prodigy: I Västmanland verkar de ha bra rutiner, man kanske skulle ha flyttat dit när jag jobbade där.
Idag har jag haft den bästa dagen på evigheter!
1. Äntligen vet jag vem som kommer fatta beslut om de skriver en remiss för IVF PGD, naturligtvis en chef då det är en kostsam behandling. Sen om jag får remissen är en annan sak men nu är bollen i rullning iallafall. Jag kommer inom några veckor att veta om de skriver en remiss iallafall. Om de inte gör det kommer jag att bråka och om inte det funkar så får vi göra det privat utomlands. Då blir det inget nytt badrum i vinter
2. Idag har jag knappt blödit någonting. De senaste dagarna har blödningen minskat men idag har det bara kommit lite, lite, så kanske är det på väg att upphöra? 5 veckor har imorgon gått sedan aborten.
3. Hantverkarna har varit här och gjort klart det sista, så nu kan vi betala ut det sista av deras betalning som vi hållit inne för att jobbet inte är klart. Det skulle ha blivit gjort för flera månader sen.
4. Jag har orkat ta tag i att få träffa någon att prata med, nu via jobbets företagshälsa.
Millan
Bra jobbat, tjejen!