Vi över 30 som längtar efter första barnet
Maria - kan inte säga annat än att jag förstår att det suger. Finns inga ord som tröstar dig nu. Men en vacker dag är det ER tur. Stor kram!
Maria - kan inte säga annat än att jag förstår att det suger. Finns inga ord som tröstar dig nu. Men en vacker dag är det ER tur. Stor kram!
EGO: Har som DubbelA testdag 2 dec, lååångt dit. Känner ingenting konstigt, mer än att jag har humörsvängningar som heter duga, blev så förbannad igår på en julstärna som jag inte fick ihop, så jag slog sönder den och hade en gråtattack utan dess like!!! Dum i huvudet? Ja, jag tror faktiskt det på riktigt! Har aldrig gjort något liknande i hela mitt liv! Tror ni att det är lätt att få tag i en ny julstärna, som den jag hade, idag av alla dagar? Nej, just det, totalt j....la hopplöst kan jag tala om. En sak vet jag alltså, jag är totalknäpp i skallen om jag är gravid har jag däremot ingen susning om.
Trevlig första advent på er alla!
Millan - Kan bara försöka föreställa mig alla tankar som snurrar i ditt huvud. Men ge inte upp hoppet! Ni kommer att få hjälp och ni kommer att få en liten, jag tror verkligen det! Stor kram!
EGO: Vi tjuvtestade imorse, har ju testdag på fredag. Helt galet, men två streck uppenbarade sig! Är på ruvardag 11, mannen tror inte på något förrän på fredag och jag är mest chockad. Kan det vara så att det faktiskt har tagit sig!!?? Hjääälp, vad konstigt det här känns. Jag skulle ju inte testa tidigare än fre, men p g a raseriutbrott och att jag är så förbannad på allt och inget så kändes nåt liksom fel. Vad tror ni, alla kloka människor? Kan det vara spruthormoner som sitter i och spelar oss ett spratt?
Råttentottan - Hoppas verkligen att du har rätt
Det är 15 dagar sen Ovitrelle-sprutan. Emryot var 2 dagar och 4-celligt. Är ju lite svårt det där med hur man räknar... det är ju det som ställer till det lite
Testade heller inte med morgonurin, utan runt halv elva. Får tyvärr inte till det med en bild
ska testa igen.
Millan - Ja, vi ska ta testet vi fick med oss hem på fredag och jag hoppas då på samma utslag.
Marsflickan - Tack för att du inte tror att jag är helt knäpp
men det känns ju inte helt friskt att ge sig på döda ting, konstigt bara att man mår så bra av det efteråt! Ja, jag hoppas att det fortsätter att vara lovande!
Tack alla söta snälla!!! Vågar dock inte hoppas för mycket än, känns väldigt konstigt
Kommer nog hinna med en gång till innan fredag och ser det bra ut på fredag också så kommer jag att tänka att jag är gravid och väntar barn, inte missfall, såsom ni andra kloka gjort
Kram till er alla och pepp och lycka till!
DubbelA - Stor kram! Har mensen kommit eller blir det ett till test imorgon?
Clementine - Välkommen!
Pingla77 - Kul att se dig igen! Oj vad det har hänt grejer, grattis till huset! Hoppas ni snart får hjälp med IVF.
NICU - Pepp och stor kram! Försök att inte stressa över din ålder, du hinner!
Smiley - Bra idé, vi är ju tyvärr ett gäng som hamnat där. Trodde man ju inte när man började hänga här i sept 2010. Oj, vad tiden går fort och vad länge vi känt varandra många av oss
Jag är på!
EGO: Dags för den "riktiga" kollen imorggon bitti. Blir väldigt tidigt test, mannen vill ju vara med. Har ju tjuvtestat 2 ggr redan i veckan och börjar nästan ångra att jag gjort det, är ju livrädd för att det bara ska bli ett streck imorgon, då kan jag tala om att jag knäcks totalt. Har varnat kollegorna att om jag inte kommer imorgon så är det ett negativt resultat, då vet de hur de ska förhålla sig till mig på måndag. Är väldigt glad att jag har varit öppen med allt och att jag har så underbara kollegor.
Kram till er alla!
Maria - Japp, positivt på två test, så imorgon hoppas jag på tredje gången gillt! Skulle vara skönt att få ringa kliniken o meddela ett plus
Kram
Ja är gravid! Superstarkt streck! Känns overkligt och fantastiskt! Tack ICSI
Tack alla underbara för gratulationer! Fattar det inte än! Är helt slut idag, tror att alla spänningar släppt, känner mig galet trött trots elva timmars sömn... Råttentottan - Vilken koll du har
Ja ett drygt år har vi försökt, sen i våras har vi utretts och förberett ivf. Om allt går vägen är BF 6 aug
DubbelA - Stor kram. Nästa gång går det! Stor kram igen till er alla! Ha en skön helg