Vi över 30 som längtar efter första barnet
Tack
Jojjo: GO, GO!
Jojjo: Vad spännande för er! Hoppas att 2013 blir året för er.
Tack
Kram och trevlig helg till er alla
Med tanke på hästdiskussionen, jag har blivit avkastad av en islandshäst... Kanske inte vanligt, men det kan hända. Tycker inte heller man ska sluta leva om man är gravid, men jag skulle undvika att utsätta mig för osäkra saker, särskilt när man inte är en hoppsan-blev-jag-gravid-människa.
God jul och gott nytt år!
NICU - Tack snälla
Anwen - Har ingen erfarenhet av sprayen, men sprutorna har gjort mig yr och jag har haft huvudvärk. Det är ju hormoner, så tror att alla reagerar olika, inte alls omöjligt att du blir yr av att spraya, tror jag. När börjar du spruta och med vad? Jag har kört med Puregon 2 ggr, men ska nu använda Menopur. Ska börja runt 5 jan när mensen är igång. Lycka till! Nu hoppas jag att 2013 är vårt och alla andra barnlösas år. Kram
Lavinia - Vad är det du säger!? Det är ju fruktansvärt! Vet du något mer nu? Bara försvann han efter en promenad?! Sitter här och bara gapar... Bor tyvärr för långt bort för att kunna göra något. Tänker på dig! Kram!
Lavinia - Vet inte vad jag ska skriva... Kan inte ens försöka mig på att förstå hur du känner dig. Jag tänker på dig och hoppas av hela mitt hjärta att Martin snart återfinns och mår bra. Ord känns också futtigt just nu... Stor kram!
Lavinia - Kram och styrka för idag och med hopp om positiva nyheter! 
Lavinia - Mina tankar är hos dig idag också... Kram
Mitt i allt elände, vill jag ändå passa på att önska er alla ett fint 2013. Kram