Inlägg från: Jojjo77 |Visa alla inlägg
  • Jojjo77

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Tack alla rara för fina ord! Ni är fantastiska och jag är glad att ni finns!

• Jojjo77

Kattflickan - Ja, man kan helt klart få utbrott på de konstigaste saker... Man är ju rätt hormonstinn... Idag känner jag mig seg, har svullnat rejält om magen och det känns att de händer saker. Förhoppningsvis blir det plock på ons, skönt men jobbigt, för nu är jag orolig för att det ska bli som sist, inget ägg tillbaka.

• Jojjo77

EGO - Blir äggplock på tors och ev insättning på lör. Lavinia - Tänker så på dig och hoppas att du efter omständigheterna är okej...

• Jojjo77

Polarlantis - tack snälla jag hoppas att du har rätt! Tack också alla andra för era tummar! Kram

• Jojjo77
    DubbelAA skrev 2013-01-15 12:38:16 följande:
    Jojjo: Håller tummarna för dig redan nu o hoppas så att det går bra på torsdag o sedan lördag!Hjärta
    Tack vännen!!! Hjärta
  • Jojjo77

Benone - Välkommen! Vi är många som stött och blött i den här tråden, ett par av oss väldigt länge, tyvärr måste man ju säga. Det här är en fantastiskt trevlig tråd med många härliga tjejer! Hoppas du kommer trivas och lycka till!

• Jojjo77

Plockad och klar. Wiiiieee! Gick riktigt bra faktiskt. Bästa av mina tre plock. Har lite ont nu, men inte farligt, har varit värre. Det blev 9 ägg. Just antalet bryr jag mig inte så mycket om, av erfarenhet så vet jag att det är kvalité inte kvantitet som räknas. Glad så klart att det blev ägg, ja, ni fattar tror jag. Imorgon är de domedagen, då väntas samtalet som talar om om ngt blivit befruktat. Jag hoppas så på det så att det värker i hjärtat! Ett ägg, ge mig ett endaste liiiiitet befruktat ägg! Please! Kristin - Välkommen tillbaka. Vad jobbigt att det inte blivit ngt än. Håller tummarna!

• Jojjo77

Ansen - Tack, önskar dig detsamma. Jag hade också svidningar, nästan lite brännande känsla efter sprutorna. Är nog att man reagerar på vätskan bara. Hade inte så m Puregon men med Menopur. Jag blev svullen efter 1 vecka med Menopursprutorna, efter bara några dagar när jag hade Puregon. Allt annat du känner är rena hormonpåverkningar tror jag. Jag får ömma bröst, lätt andfådd och inget minne, precis som när man är gravid. Det är det jag tycker är jobbigt, att allt detta innan graviditet, känns som graviditet... Hoppas så att det går bra för dig! När ungefär blir det plock?

• Jojjo77

Anwen, döpte om dig såg jag, haha, sorry! Tack alla för era tummar, det värmer. Vankar av och an och väntar på telefonsamtal. Klump i magen är väl en mild beskrivning av min känsla just nu...

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet