• Anonym (Mumin)

Luktar illa från huden när jag är sjuk.

Ibland när jag börjar bli sjuk eller har något i kroppen så kan jag börja lukta illa från huden. Det spelar ingen roll hur mkt jag än tvättar och skrubbar mig, för lukten sitter i. Nu börjar jag bli förkyld och lukten har kommit. Det luktar liksom inte svett eller liknande men illa. Min sambo kommenterade att jag luktade märkligt, och när jag berättade att det har hänt fler ggr innan när jag börjar bli sjuk så tittade han på mig som om jag vore dum och sade att det inte kan bero på att jag börjar bli sjuk... Jag gissade på obalans i kroppen eller något.

Är jag ensam om problemet eller? Det är sällan det händer. Men som sagt så händer det då och då,

• Svar på tråden Luktar illa från huden när jag är sjuk.
  • Anonym (Mumin)

Kanske är ensam om problemet då?

• Anonym

Haha Det har jag oxå känt!! Skrattande
    Jag brukar lukta mig i handflatan...  har även "luktat mig till sjukdom" i sambons handflata med .

• Anonym (Mumin)
    Anonym skrev 2010-09-03 00:12:25 följande:
    Haha Det har jag oxå känt!! Skrattande
    Jag brukar lukta mig i handflatan...  har även "luktat mig till sjukdom" i sambons handflata med .
    Okej, gud vad skönt att jag inte är ensam om det! Haha. Jag trodde att det var fel på mig först!
  • Anonym

Kul att din sambo oxå känt det! ...min sambo tycker att jag är lite knäpp Skrattande
    Jag trodde oxå att jag var ensam om det" 
    Får se om det finns några mer som vi som hittar tråden Tungan ute 

• Anonym (Mumin)
    Anonym skrev 2010-09-03 00:30:30 följande:
    Kul att din sambo oxå känt det! ...min sambo tycker att jag är lite knäpp Skrattande
    Jag trodde oxå att jag var ensam om det" 
    Får se om det finns några mer som vi som hittar tråden Tungan ute 
    Men jag känner också det. Luktar jag på huden så känner jag en märklig lukt. Det är inte första gången det händer, men det händer inte varje gång jag är sjuk.
  • Philippa

Men alla luktar väl "sjuk" när man är sjuk....inget konstigt med det....

Svar på tråden Luktar illa från huden när jag är sjuk.