Skrämmande åsikter
Nog för att jag tycker det finns många inskränkta kockobellos på forum som Familjeliv och Flashback, men jag är övertygad om att dessa är grymt överrepresenterade bland de som just kommenterar nättidningarnas artiklar!
Jag tycker alltid, oavsett vilken diskussionsvänlig artikel det än handlar om, att man tar sig för pannan över minst 9 av 10 kommentarer. Nästan alla är skrivna av män och jag kan ge mig fanken på att de dessutom är kristdemokrater med fruar som lägger upp maten till dem och stryker deras skjortor ;)
För att kunna få dessa enkelspåriga hjärnor att börja tänka lite annorlunda tror jag kräver ett personligt awakening. Typ att kollegan han uppskattar och tycker om visar sig leva tillsammans med en annan kvinna. Men merparten av de övriga stofilerna kommer förmodligen dö ut i hjärt- och kärlsjukdomar och tarmcancer utan att hinna bli omvända. Därmed inte sagt att man inte ska ge dem tuggmotstånd tills dess! Bara man själv inte förlorar en massa energi på kuppen...
Jag lägger hellre krutet på kommande generationer! Och när det gäller dem så är jag positiv!