Inlägg från: MysTic PrincesS |Visa alla inlägg
  • MysTic PrincesS

Beställde COCA COLA fick Freeway cola!

Var likadant här när jag beställde via pizzaonline vid några tillfällen. Det stod COCA COLA men fick nån jäkla fulcola typ pepsi Kräks

Men den pizzerian blev la överhopad med arga mail så nu står det pepsi... och jag köper hem coca cola om jag vet att jag ska beställa därifrån...

Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • MysTic PrincesS

Är man en van coca cola drickare så smakar andra color värre än huggorm. Dricker man inte läsk så ofta så duger väl vad som helst.

• MysTic PrincesS
    Fidelis ad urnam skrev 2010-09-05 15:06:24 följande:
    Ha nu i åtanke att jag inte på något vis är förbannad över detta eller lägger någon större tanke vid det förutom att jag skriver i denna tråd om det hela

Det är mycket principen som stör mig. Beställer jag en viss sak så är det just den saken jag ska få, så enkelt är det.
    Hade du skrivit att du beställt en vesuvio men fick en hawaii ist så hade folk nog reagerat annorlunda Drömmer
  • MysTic PrincesS
    Trynträ skrev 2010-09-05 15:08:37 följande:
    Stämmer inte. Min man drack jämt Coca-cola light (är beroende) men sen de gjorde om den första gången och hade i sucralos och sedan tillbaka till aspartam igen så har han bytt till Freeway cola lighten för att coca-colas är så j*la sötsliskig. Själv har jag mycket svårt att dricka coca-cola light eller zero. Jag föredrar Soda stream cola lighten eller Freeway lighten som är mindre söt.
    Och jag dricker enbart coca cola, är beroende och har försökt testa andra men det smakar apa rent ut sagt. Coca cola zero eller light kommer inte innanför dessa dörrar då de inte smakar ok.

Så det stämmer för mig och säkert en del andra men inte för alla. Kan vi vara överrens om det?
  • MysTic PrincesS
    Fidelis ad urnam skrev 2010-09-05 15:12:56 följande:
    Nej nej. Det borde du väl förstå att alla måste känna och tycka likadant om precis allt
    Undrar om de som tycker så vill möta mig när jag har coca cola-abstinens? Drömmer

• MysTic PrincesS
    Fidelis ad urnam skrev 2010-09-05 18:16:12 följande:
    Om nu min trådstart och det jag gnäller på är så meningslöst kan man ju fråga sig varför du ödslar din tid på att skriva inlägg i tråden.
    Borde inte du ha viktigare saker för dig?
  • MysTic PrincesS
    Isnogood skrev 2010-09-05 20:13:40 följande:
    Beställer man COCA COLA så räknar man ju faktiskt med att FÅ det, inte någon wannabe-lookalike Obestämd 
    Uh, vad arg jag hade blivit om jag fått något annat än just coca cola Skrikandes
    Ja, jag är coca cola-älskande coca cola-pimplande "monster"

Pengarna i sig är ju inte det viktigaste egentligen, annat än att det är sjukt irriterande att betala så pass mycket för "skräpdricka"
    Hur mycket coca cola dricer du per dag? Har du nån som kan intyga detta? Bevis du vet

Kyss

Hur går det med puff då?
  • MysTic PrincesS
    Isnogood skrev 2010-09-05 20:31:50 följande:

Nu mera så är det faktiskt inte såååååå mycket (men ja, varje dag...fast inte lika mycket ) men som coca cola-beroende så drack jag minst 2 liter / dag (endast äkta!)  Och.... JAAAAAA min dotter kan intyga/ vittna om detta Cool

Katt väntar fortfarande på att du ska komma o adoptera honom.... Oskyldig 
    gå till singel-tråden så slipper vi åka dit för nått olagligt här
Svar på tråden Beställde COCA COLA fick Freeway cola!