Inlägg från: Fidelis ad urnam |Visa alla inlägg
  • Fidelis ad urnam

Beställde COCA COLA fick Freeway cola!

oOMayaOo skrev 2010-09-05 12:07:57 följande:
    Nu antar jag att ts verkligen beställde Coca cola, 
    Yes yes, man kunde välja mellan coca cola, fanta, sprite osv osv. Alltså inte cola, apelsindryck och vad allt nu kallas för och heter
  • Fidelis ad urnam
    Trynträ skrev 2010-09-05 14:37:18 följande:
    Du tror inte det är så att coca-colas är dyrare p g a namnet då? Innehållet är ju samma skit oavsett. Vatten med smakämnen och socker.
    Coca cola är gott, freeway cola smakar skit.
  • Fidelis ad urnam
    kalin skrev 2010-09-05 14:58:00 följande:
    asch det ar val samma skit..
    1. Nej det är det inte
    2. Det är en viss prisskillnad mellan de olika dryckerna
    3. Jag beställde inte något dåligt substitut utan jag beställde och betalade för coca cola.
  • Fidelis ad urnam
    Trynträ skrev 2010-09-05 15:01:13 följande:
    Förvisso men det är ju inget som säger att den dyraste alltid är den godaste.
    Absolut inte, men jag tycker att coca cola är den enda coladrycken som är god.
    Pepsi kan duga i brist på annat, men i övrigt är resten inte drickbart helt enkelt.
  • Fidelis ad urnam
    Stinky skrev 2010-09-05 15:02:04 följande:
    Fruktansvärt! Jag gråter blod för din skull, TS! Gråter
    Det borde du! Cool
  • Fidelis ad urnam

Ha nu i åtanke att jag inte på något vis är förbannad över detta eller lägger någon större tanke vid det förutom att jag skriver i denna tråd om det hela

Det är mycket principen som stör mig. Beställer jag en viss sak så är det just den saken jag ska få, så enkelt är det.

• Fidelis ad urnam
    Krafs skrev 2010-09-05 15:05:25 följande:
    Grät du jättejättemycket?

Testa att ringa pizzerian och förklara ditt problem, istället för att lipa om det på ett internetforum. Vad vill du att vi ska göra? Hålla med om att det är synd om dig och dina cola-problem? Njä.. 
    Jag grät som bara den och det slutade med att jag fick ta lugnande mediciner för att klara av mitt trauma.

Om du hade ansträngt dig och faktiskt läst tråden hade du sett att jag har försökt få tag på stället. Då jag inte fick ngt svar tänker jag inte lägga mer tid på det, men jag kommer heller inte köpa mat därifrån igen.

Ta dig en snabb titt på alla trådar som finns på FL, hur många behandlar livsnödvändiga och allvarliga ämnen? Om man retar sig på att folk skriver om saker som man själv inte bryr sig det minsta om så pass mycket att man måste skriva ett halvspydigt inlägg om det kanske man ska rannsaka sig själv.
  • Fidelis ad urnam
    Krafs skrev 2010-09-05 15:08:22 följande:
    1. Det känns som du lägger ganska stor tanke vid det hela, som väljer att starta en tråd.

2. Ok. Där tror jag de flesta håller med. Case closed?
    Ja igår störde det mig och då startade jag en tråd om det.
    Nu ägnar jag inte mycket tanke åt det förutom att jag skriver i denna tråd.
  • Fidelis ad urnam
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-05 15:11:20 följande:
    Så det stämmer för mig och säkert en del andra men inte för alla. Kan vi vara överrens om det?
    Nej nej. Det borde du väl förstå att alla måste känna och tycka likadant om precis allt
  • Fidelis ad urnam
    hönsmamman89 skrev 2010-09-05 17:38:27 följande:
    ja men 25kronor är ju inga pengar alls det!
    Har man inte råd med det så bör man inte köpa snabbmat heller då!
    Men för guds skull.
    Jag har lätt råd med 25 kronor för en 1.5 liters dricka och jag har lätt råd att äta hämtmat varje dag i veckan om det vore så.
    Men att betala 25 kronor för en freeway cola när jag beställde en coca cola vill jag av princip inte göra.
  • Fidelis ad urnam
    Krafs skrev 2010-09-05 18:13:46 följande:
    Vissa saker förtjänar ingen netikett. Poänglösa trådstarter, exempelvis.
    Vari finns diskussionsunderlaget? ... Exakt. Det är ungefär som att göra mun mot mun-metoden på en sten. 
    Om nu min trådstart och det jag gnäller på är så meningslöst kan man ju fråga sig varför du ödslar din tid på att skriva inlägg i tråden.
    Borde inte du ha viktigare saker för dig?
  • Fidelis ad urnam
    Lalalong skrev 2010-09-05 18:13:24 följande:
    Jag hade blivit.... tokarg!!

För det första att jag hade betalat 25 kr för låtsascola och sen för att jag inte fick den cocca cola som jag varit inställd på!
    Vad gjorde du?
    Jag sa först till killen som levererade men fick till svar att han inte kunde göra någonting, då han bara levererade maten,
    Försökte ringa ställer vi beställde ifrån men fick inget svar, undrar hur de får in beställningar om de inte svarar i telefonen.
    Sedan kände jag att det fick vara. Jag försökte ju få tag på dem men tänkte inte lägga mer tid än så på saken.
    Gav ett negativt omdöme på pizzaonline och gick vidare
  • Fidelis ad urnam
    quality skrev 2010-09-05 18:25:12 följande:
    Dags och rösta på SD nu???
    Och där slog vi i botten.
  • Fidelis ad urnam
    Sockerbiten skrev 2010-09-05 20:43:44 följande:
    Falsk marknadsföring visst, och tråkigt kanske
    men jag tycker Freeway cola är MYCKET godare än vanlig cola så jag skulle inte gråta blod.
    men ska det vara Freeway så ska ni inte behöva betala 25 spänn för den eftersom den är billigare!
    Ska det vara freeway ska det stå Cola och inte Coca cola så att man vet vad man inte får, så att säga.
  • Fidelis ad urnam
    hedersknyffel skrev 2010-09-05 23:09:01 följande:
    Vadå, tog du emot den felaktiga beställningen får du skylla dig själv. Handla på seriösa kedjor som finns i hela (väst) världen. Du e blåst som inte går på Mc el BK; bäst mat in a da world.
    Vad skulle jag gjort? Skickat iväg honom med freewaycolan och inte sett röken av honom eller någon form av cola igen?
    Självklart behöll jag det jag hade betalat för och försökte få tag på pizzerian.
    Nu är colan kastad och jag har lagt ner det hela, lade ner det hela redan i lördags förutom att jag skriver i denna tråd.

På tal om vart de har bäst mat så är smaken som baken.
    Jag håller inte med dig.
  • Fidelis ad urnam
    IdaVasterflo skrev 2010-09-06 09:23:49 följande:
    Hjälp! Vad många det är som är coca cola beroende. Hur lyckas man bli det egentligen? 

Fult av företaget att skicka sådan dricka i alla fall. Beställer man en coca cola så ska man få det också. Helst när man betalar överpris för det! Kan hålla med om att freeway cola är vidrigt! 
    BTW, jag är inte coca cola beroende.
    Vill bara ha det jag beställer, när jag beställer coca cola och ingenting annat
  • Fidelis ad urnam
    Trynträ skrev 2010-09-06 15:46:43 följande:
    Freeway colan är väl på hela 2 liter.
    WOW, fick jag 2 liter cola substitut för  samma pris som 1.5 liter äkta coca cola? :-O
  • Fidelis ad urnam
    Trynträ skrev 2010-09-06 15:52:33 följande:
    Japp. Du fick en halvliter på köpet.
  • Fidelis ad urnam
    Trynträ skrev 2010-09-06 16:08:21 följande:
    Känns det bättre nu? Drömmer
    Skämsneeeee.
  • Fidelis ad urnam
    Dripknot skrev 2010-09-07 10:41:47 följande:
    I-landsproblem? *buhuuuu stackars er*

Släng ut den vidriga läsken ö h t och sluta misshandla era kroppar. Vanlig coca cola är fan inte ett dugg bättre än freeway cola. Skit som skit..

Fattar inte hur man kan dricka läsk alls. Det är ju vidrigt!
    Var det inlägget det mest vettiga du kunde bidra med?
    Jag hoppas innerligt att du aldrig gnäller om någonting överhuvudtaget för det finns ALLTID de som har det sämre än dig, du lever trots allt i ett i-land.
Svar på tråden Beställde COCA COLA fick Freeway cola!