Inlägg från: Lalune2 |Visa alla inlägg
  • Lalune2

Spök-web-cam

Men Ellenyeep, den sidan måste vara fake, för jag såg ett "spöke" där!

Helt allvarligt, först uppdateras den inte var 20e sekund utan snarare var 5 sekund. Sen såg jag helt plötsligt ett ljus högst upp, i nästa sekvens var det en genomskinlig tjej i mörkt hår som gled nerför trappan och i nästa sekvens var hennes ansikte rakt upp i kameran, alltså som om hon ställde sig precis precis framför, bara hennes ansikte fick plats i kameran.

Så det måste ju vara fake, det _kan_ bara inte ha varit äkta! Jag hann inte titta på två sekvenser förrän detta kom upp. Och jag kan tillägga att jag tror på spöken!

• Lalune2

Lovasraramamma, jag ser men vad _är_ det för ngt!?

Vilken otroligt söt liten tjej du har förresten!

• Lalune2

En korkad fråga, men hur kan ni veta att det är ett spöke ni ser??
    Jag tror ju på detta men ställer mig ändå lite frågande till det. Tycker inte att personerna är så genomskinliga att det är skillnad på vanliga personer och dem. *Välment fråga*

• Lalune2

Mamma till Anton, det var din bild jag kikade på men tyckte inte att det såg så annorlunda ut! Ska kika igen!

• Lalune2

Vissa personer ser ju dessutom lite suddiga ut (varför då kan man undra), i alla fall om man tittar just nu på personen till höger i bilden tex.

• Lalune2

Äh, jag ger upp, det är bara supersuddigt och går inte att se någonting!

• Lalune2

Den här bilden fick jag, men inte fasiken vet jag om det är ett spöke! Kolla damen i brunt i gången längst bak.

Ligger i mitt galleri.

Svar på tråden Spök-web-cam