Spök-web-cam
vet ni adressen till siten där en trappa är?
vet ni adressen till siten där en trappa är?
Hur zoomar man in en bild??
Förresten har jag oxå en bild(i mitt galleri) på en ev Grå dam i den röda inringningen sedan en kompis ahr ringat in en som hon ser (lila)
jasså finns det en flicka oxå..har för några dagar sedan hittat hit och då tittat på webcarerna så jag är alldeles grön..uppdatera mig gärna..
Jag tycker att det som är inringat med rött ser väldigt grå ut...
Knutrut: ser du en flicka någon annanstans i min bild eller??
Igen: HUR zoomar jag in biler??
Jag tycker att de skulle ha mera ljus i barnrummet för det är såå mörkt att man kan få för sig vad som hälst eller ingenting...
är det någon som har adressen till sidan där de filmar en trappa och det uppdateras tre gånger och det kommer en kvinna med vitt ljus omkring sig?? Har inte lyckats hitta sidan..
första gången jag så trappan uppdaterades bilden två- tre gånger sedan ser man ett ljus längs upp och sedan kommer ljuset längre ner man ser att det är en kvinna och sista bilden innan hon försvinner då står hon alldeles framför kameran...
Jag trodde att någon hade sparat "filmen" men nu när jag tittade igen fanns inget...
är det någon som har sett något från de nya kamererna??
ok är det såå man gör... Tack det ger ju ny vinket på korten...
vart då?? på hyllorna eller?
i ett mörkt rum ser man väl inte om det händer något va???
Vad tror ni om min bild?? jag har inte varit inne i de nya rummen och vet inte hur det "ska" se ut...
jag har ringat in det som jag tycker ser ut som en människa i dimma...
va?? vad gör den där?? fel plats juh....
hehe vilket bibblo har en tshirt hängandes...men det är kanske för att det ska se skummt ut för oss...
händer det något???
halloj!!
har det hänt någe här sedan igår??
jag kommer häller inte in på första länken...spöklikt....