Inlägg från: Fredrika1 |Visa alla inlägg
  • Fredrika1

Spök-web-cam

Nu blev jag fast jag med... Ar ganska skeptisk till sant har, men nu har jag tagit flera bilder och det ar nat i dorroppningen... Tog ett kort dar det faktiskt ser ut som ett monsteransikte - scary!!! , men jag lyckas inte spara det i mitt Krypin...

• Fredrika1

Det kortet som jag tog med det laskiga ansiktet var kl 4.11:44.. Typiskt att jag inte kan lagga in det i bildgalleriet...

• Fredrika1

Nu har jag lagt in bilden i mitt galleri... Det star att bilden ar skadad, men klicka pa den sa kommer det upp anda... Ser ni nat i dorroppningen, eller ar det jag som inbillar mig?? Maste zooma for att se det...

• Fredrika1

Ar det bara jag som ser nagot pa mitt foto?? Jag tycker det ser ut som en ilsken hund med oppet gap.. Ser jattelaskigt ut tycker jag...

• Fredrika1

lovasraramamma: jag ser att det ar tva ogon o en ilsken.... precis som i min bild...

• Fredrika1

en ilsken mun, skulle det ju sta...

• Fredrika1

jag har lagt in en bild till som jag tog just fore bilden med det laskiga ansiktet i dorroppningen och da ser man ingenting dar... Jag tycker att ansiktet ar ganska tydligt!!!

• Fredrika1

Nar ar biblioteket oppet??

• Fredrika1

Ar det fler kameror i Research-rummet??

• Fredrika1

Lovasraramamma: Hur andrar du vinkel pa kameran eller var hittar man de andra??

• Fredrika1

Jag har lagt in en bild fran biblioteket (starka bilder) .. Det ser ut som en man som star med korslagda armar och tittar ned pa mannen som laser....

• Fredrika1

i min mapp starka bilder ska det vara...

• Fredrika1

Det ar en person som star dar.. Man ser inte hela personen eftersom det ar en grej i vagen i taket!

• Fredrika1

Ja, det ar bara en person som ar dar... Man ser bara halva eftersom det ar en grej i taket som skymmer. Sa, det ar alltsa inget spoke!!

Svar på tråden Spök-web-cam