Inlägg från: Ciccin3 |Visa alla inlägg
  • Ciccin3

Spök-web-cam

Kan någon hjälpa mig att förklara följande...

På den här länken www.camcentral.com/camviewer.php alltså den som TS har längst ner, så ser man tre rum. I det rummet längst ner till höger biblioteket, så såg jag först en kvinna vid disken, det uppdateras, kvinnan står kvar, det uppdateras kvinnan är borta, det uppdateras, hela rummet är smockfullt med folk! Som står och sitter överallt. Skulle alla dom ha hunnit in under tiden som kameran uppdaterade??

Lite lurt det tycker jag...

Ska detta vara live?

• Ciccin3

frulan... vart?? På den länken suede skickade? Med poolen?

*snyftar* jag vill åxå se ett spöke!!

• Ciccin3

mia79... det var "dimmigt" när jag var in för en timme sedan också... så ja tror inte det har något med spöken att göra.

• Ciccin3

GÅ IN I RESEARCH ROOM NU!!! Kolla han som sitter i militärkläder... kolla stolen intill honom!! SKYNDA ER!!

Bild finns i mitt galleri!

• Ciccin3

Han e borta... bild finns i mitt galleri men ja blev nog fetinglurad... för "spöket" finns fortfarande kvar och det är något fel på bilden för stolarna ser ju alldeles konstiga ut på bilden...

• Ciccin3

det är ju alldeles suddigt brevid honom på bilden... men kollar man stolen han sitter på och stolen intill så stämmer det inte. Och nu är han borta med suddet är kvar.

• Ciccin3

Nej, men tittar man på bilden nu, alltså går in i rummet nu så sitter karln där igen och suddet är ju kvar... bara jag som ser det??

• Ciccin3

mia79...

Ja jag skrev ju det... insåg att jag inte hamnat på spökjakt utan i dålig upplösning

• Ciccin3

skalman... jag kollade precis det röda i förstoring... och jag kan inte se att det är en tröja. Kolla det ni också!

• Ciccin3

Vart är det någonstans? I ett bibliotek har jag förstått, men i England eller Usa?

• Ciccin3

Asså... är det inbrott eller vad gör dom där två gubbarna där inne? Hur mycket är klockan på det där stället?

• Ciccin3

Aaaaa Bruce Willis får gärna komma och spöka hemma hos mig *dregglar*

• Ciccin3

Men det är ju ett bibliotek som är stängt... vad gör dom där två snokisarna där då *nyfiken*

Synd att det inte satt en mikrofon på kameran.. så kunde vi skrika BU!! åt dom nu... skulle dom nog allt bli skrja!

Vojne... min humor är i botten, kanske dags att sova?

• Ciccin3

Uppenbarligen så är det jag som snurrar... det är inte stängd för nu är ju hela ortsbefolkningen på biblan!

Talar jag med mig själv just nu? Sover verkligen ALLA?

• Ciccin3

Tänk om dom skulle börja välta bokhyllor och riva i böcker och ta fram en bensindunk nu... ojojoj någon som har nummret till FBI? Just in case lixom?

• Ciccin3

Call 911 säger dom ju i filmerna... så det blir till att slå landskoden och sen 911. Nu gäller det att vara redo... snart sätter dom nog i gång! Vi kommer bli rika och berömda efter att vi stoppat bandidterna med hjälp av internet i Sverige.

Dom där karlarna har nog föga aning om att det just nu sitter två sömnlösa kvinnor i Sverige och tittar på dom, redo at ringa FBI!

• Ciccin3

A men va händer?? Filmkameror och grejer...!?

Dom ska säkert göra ett repotage om Gråa Damen!

• Ciccin3

Meh, jag som skulle sova... är ju en ren omöjlighet nu!

fisbubbla... har du planer på att spana länge till?
    I så fall kan man ju ta rapporten från dig när man fått sova lite...

• Ciccin3

Ja nu har dom släckt lampor... filma ska dom ju uppenbarligen eftersom de kånkat runt på den där kameran.
    Om dom nu ska göra något repotage om våran polare Gråa Damen så tror jag att natten kan bli mycket intressant!

Svar på tråden Spök-web-cam