Inlägg från: solrosblad |Visa alla inlägg
  • solrosblad

Spök-web-cam

Nyfiken, undrar vad är det ni kollar????

• solrosblad

oki, ser ni ngt då?
    Jag är nyyyyfiken *L*

• solrosblad

Var inne på darkartsmedia.com/LIVEFEED.html och såg en skepnad som kom nerför trappan och sen en närbild på hennes ansikte när hon tittade in i kameran.... Liiite läbbigt, men ändå undrar man lite om det verkligen är på riktigt eller om detär fejk?!

• solrosblad

Ja, jag kom på det sen... Var ute lite senare i går igen och efter ngr uppdateringar hände samma sak igen, så var det med det läbbiga Men jag kan ju skrämma min 15åring lite som är mörkrädd Nä, så elak är jag inte mot barn

Jaha, då kollar jag väl in lite av de andra länkarna då....

• solrosblad

Bu på dig själv.... Än så länge har jag morgon stassen på mig så jag kan skrämma vem som helst just nu

• solrosblad

Nix, jag har bara kollat in i de olika länkarna lite snabbt, risken är ju stor att man blir sittandes annars

• solrosblad

Läste lite om "Bronte". Jag har gjort ett arbete om systrarna Bronte, där man tydligen vad jag förstått inte har fått klarhet i varför de dog så unga i den familjen... Kanske ska läsa lite mer om deras levnadshistoria, det var intressant....

• solrosblad

Jag brukar kika in oxå, men det är ganska DÖTT här

och...jag har inte sett ngt på länkarna, tyvärr....

• solrosblad

Vill oxå veta, huuuu....

• solrosblad

Jag trodde jag såg ngt, men det var fejk, tror det var på den 4e länken nedifrån. Där kunde man se ngn komma ner för trappan och sen kolla in i kameran. Jag kollade en gång till sen senare på kvällen och då såg jag samma sak igen med ungefär samma tidsintervall. De andra här på tråden sa att det var ett fejk spöke...

• solrosblad

Men allså... jag var oxå och kollade dina bilder, men du menar väl inte att bebisarna är spöken va?! Jag såg inga spökbilder.....

• solrosblad

Coolt, vill tro att detär sant, huuu....

• solrosblad

Jag såg inget vid poolen, blind eller???

• solrosblad

mia79

Ja, jag såg på ena bilden men inte andra, alltså blind eller ???

Svar på tråden Spök-web-cam