Inlägg från: vadskajaghetadå |Visa alla inlägg
  • vadskajaghetadå

Spök-web-cam

man ruttnar väl...

en tjej på FL hade vart i ett bårhus och lkuktade bullar se nån...

min granne i lägenheten dog förra helgen, å lördan tror jag...upptäcktes dan efter

• vadskajaghetadå

giz - usch vad läskigt det såg ut!!!!!!!

see me rot..vilken sjuk site egentliegn,,det är nog inte sant, hamn borde vara blå och ruttnat

• vadskajaghetadå

djmugg - i huset jag växte upp, där mina vänner bodde, i deras sovrum, fanns en garderob där en man hängt sig..vi vågade aldrig gå in där, det var jättehögt till tak sa dom, jag träfafde dom häromdan..

när deras lillebror sen fick det rummet sa ingen nåt till honoom..likabra det

• vadskajaghetadå

jaså jag trodde det var en man

• vadskajaghetadå

nej lite läskigt..det var ett familjehus...över 100 år....(med olika dörrar till lägenheter)

men jag har aldrig vart rädd där...direkt...toaletterna låg en trappa ner, dit fick man gå mitt i natten, i ett stort hus, läskigt var det då det var strömavbrott

• vadskajaghetadå

nöämen ärligt altså..tror ni det är sant...liket i kistan???

• vadskajaghetadå

usch bara för det gick jag in på google och sökte på dead body.... idiot jag är,,skulle jag INTE ha gjort BLAND BILDER

• vadskajaghetadå

*låter som värsta psycot*

på landet i ett hus hörde vi som om en boll stutsade på övervåningen, vi kolald emn inget där...sen sparng vi ut....deras mamma sa att det spökade där allafall och sen sa nån nåt om att dom blev varnade för nåt, då brann huset ner
    vi kollade på det nästa gåmg vi åkte upp, och det var nerbränt..

dom byggde uypp igen, jag hade inte vågat bo där mer....sen frågade jag kompisen lite om det där och hon ville inte prata om det

• vadskajaghetadå

jag tröck aldrig på bilderna *vågade inte* men jag såg mer än jag ville se...dumma mig

• vadskajaghetadå

ja det kan inte vara sant, hon borde ruttnat för längesen....

sen så stod det att det skulle dröja allafall 10 sek ??? och det ser ju ut som den updateras typ var 3:e sekund

Svar på tråden Spök-web-cam