Inlägg från: KnutRut |Visa alla inlägg
  • KnutRut

Spök-web-cam

lådkillen? Vilekn länk är ni på nu då???

• KnutRut

nope, jag har också samma problem kommer tyvärr inte in, vill ju seeeeeeeeeee

• KnutRut

Vad ska man nu göra då? Vart finns andra spöken, kan ni rekommendera nån lönk där man ser spöken?

• KnutRut

Vill vill vill se spöken, är jag knäpp eller som vill se spöken? Verkligen är jag det? Man vill ju undersöka ochj se, man vill ju verkligen hitta ett spöke och se om det verkligen finns nåt Fast jag tror att jag såg några idag i bibblan fast där ska bara den gråa damen finnas va?

• KnutRut

Åh vart är den länken då?

• KnutRut

Haha där har vi den, men syns det nåt då? Hahaha, jag är verkligen otålig, hahah, men det ska man ju verkligen inte vara om man letar spöken, men kommer odm inatt tro? Är det då upplyst i bibblan, vad har hänt i bibblan eftesom det spökar där?? Nån som vet

• KnutRut

Jag tror att jag hittade en

• KnutRut

Kollaminbildunder starkabilder,ny bibblankallasden,vadkandetvarazoooma in så kanske ni ser en skugga

• KnutRut

Kollaminbildunder starkabilder,ny bibblankallasden,vadkandetvarazoooma in så kanske ni ser en skugga

• KnutRut

Svar på tråden Spök-web-cam