Inlägg från: redneck girl |Visa alla inlägg
  • redneck girl

H-kupa

jag finns ju.och jag kan väl inte vara ensammen om det.

• redneck girl
    Anonym skrev 2010-09-10 11:22:19 följande:
    Tycker synd om er kvinnor som har E eller större. Känner och har känt personer som har haft enormt stora och de lider oftast av ryggbesvär eller exem under brösten.

Om jag får välja så tycker jag C-kupa är den perfekta storleken. Perfekt att ta i. Stora, men inte för stora.
    än har jag inte det minsta ont i vare sig axlar eller rygg.och det är jag så klart glad för.jag har h-kupa i vanliga fall,men nu som gravid spränger man det.
  • redneck girl
    Söta Nasse skrev 2010-09-10 11:27:28 följande:
    anonym 6

men om man har fasta fina bröst så har man inte problem med ryggbesvär mm.

Mina är super fina silikonboobisar. har inte ett dugg ont i ryggen eller eksem.
    mina duger precis som de är,utan silicon.
  • redneck girl
    Anonym skrev 2010-09-10 14:38:20 följande:

Vad är bc?

troligtvis body contact
  • redneck girl

förstår inte heller varför du tycker så synd om dom.själv hade jag kunnat skänka en liten liten tanke på de som inte har några alls.och c är ju inte stort alls.om vi nu ska börja prata så.....

Anonym skrev 2010-09-10 11:22:19 följande:
    Tycker synd om er kvinnor som har E eller större. Känner och har känt personer som har haft enormt stora och de lider oftast av ryggbesvär eller exem under brösten.

Om jag får välja så tycker jag C-kupa är den perfekta storleken. Perfekt att ta i. Stora, men inte för stora.
  • redneck girl
    helloall skrev 2010-09-10 20:54:56 följande:
    Är inte H-kupa typ skitstort?

Fatta vad roliga lekar man kan göra med de tuttarna :)
    ja samma som man kan med en stor snopp;) typ...kanske...
  • redneck girl
    helloall skrev 2010-09-10 21:06:37 följande:
    Bröstknulla blir bättre med stor snopp?
    tja,vad vet jag.men den syns ju bättre där i mellan i varje fall.
  • redneck girl
    Anonym skrev 2010-09-12 14:13:49 följande:
    Du pratar som om större skulle vara bättre. Jag har varit tillsammans med kvinnor som har haft A eller knappt B. Det må vara litet, men C är alldeles lagom. Större än så är inte bättre anser jag.
    har jag aldrig påstått mig veterligen heller.du ska inte ta allt på blodigt allvar.
Svar på tråden H-kupa