• Uffeking

H-kupa

kleemann skrev 2010-09-05 09:01:40 följande:

hej ja undrar om det finns nån kvinna här med H-kupa eller störe.

Nyfiken. Följer denna tråd
  • Uffeking
    Anonym (TW) skrev 2018-05-22 08:24:53 följande:

Ok, nu har du sett en kvinna som har en H-kupa. Vad tycker du?

I love it. Du är så läcker och sexig. Njuter av att du lägger upp så härliga bilder.
  • Uffeking
    Anonym (TW) skrev 2018-05-22 08:24:53 följande:

Ok, nu har du sett en kvinna som har en H-kupa. Vad tycker du?

I love it. Du är så läcker och sexig. Njuter av att du lägger upp så härliga bilder.
  • Uffeking
    Anonym (TW) skrev 2018-05-22 11:19:15 följande:

Ja, jag trivs med min storlek ( H-kupa). Jag skulle inte vara med på den tråden och visa upp mig om jag inte trivdes med min storlek. Jag har aldrig haft några problem med det. Tvärtom. Jag kan tänka mig att det är rätt många som tycker att det är snyggt med väldigt stora/tunga naturliga bröst. Jag kan bjuda på ögongodis för de som är intresserade.

Det tackar vi så mycket för.
  • Uffeking
    Anonym (TW) skrev 2020-01-30 17:16:46 följande:

Har köpt en ny härligt rosa bh i strl 70I. Känner mig väldigt kvinnlig i min nya stora rosa bh. Måste dock säga att det är framförallt mina stora bröst som får mig att känna mig kvinnlig. Jag känner mig väldigt lyckligt lottad att ha stora naturliga bröst. Jag blir alltid så glad och stolt när jag ska köpa en ny bh för det brukar bli bland de stora storlekarna.

Jag känner mig också priviligerad att jag får köpa mina bh:n i speciella underklädesaffärer för kvinnor med stora bröst. Jag förstår inte alls trenden att man vill operera sina bröst till B- C - kupa.

WOW. Fin bh till dina underbara bröst/ kropp. Har du lust att ta en fika?
Svar på tråden H-kupa