H-kupa
Tack så mycket! Jag är väldigt nöjd med min storlek. Skulle absolut inte vilja ha mindre än H-kupa. Däremot skulle jag kunna tänka mig att ha ännu större bröst. Har en kompis som har 80J. Jag tycker att det är snyggt med jättestora bröst.
Tack så mycket! Jag är väldigt nöjd med min storlek. Skulle absolut inte vilja ha mindre än H-kupa. Däremot skulle jag kunna tänka mig att ha ännu större bröst. Har en kompis som har 80J. Jag tycker att det är snyggt med jättestora bröst.
Vad trevligt! Nu vet jag inte om H-kupa klassas som stora eller t.o.m mycket stora enl. A, B,C,D,E, F,G, H,I,J, K,L,M,N mm systemet? Mina bröst har bara fortsatt att växa med åren. Från B till H. Jag har inget emot det. Jag tycker bara att det är trevligt. Jag blir glad och stolt över mig själv varje gång mina bröst har växt och jag kan köpa en större bh storlek.
Jag känner mig väldigt kvinnlig med mina stora jättebröst.
Då köper jag bara större bh. Jag ser inga problem med att ha stora/jättebröst. Det finns många väldigt stora storlekar. Storlekarna tar inte slut. Det är jag glad över. Då har jag alltid något att växa i.
Min vikt är däremot något som jag vill hålla i schack.
Jag vill hålla mig i god form.
Att det är mer uppskattat än vanligt.. Det har jag märkt.
Det är ju väldigt trevligt för mig. Det är väl det som har gjort att jag inte längre är blyg att visa mina väldigt stora/tunga bröst. I början hade jag alltid en tröja på mig eller visade bara en urringning. Nu vågar jag visa mina riktigt stora naturliga bröst som de är.
Nej, brukar inte göra det till vardags. Jag kan tycka att det blir lite för mycket att visa upp till vardags.
Förstår det. Tro det eller ej men jag är lite blyg i IRL. Har svårt att visa upp mig i IRL. På nätet kan jag vara anonym.