H-kupa
Har 70H/I. Väldigt nöjd med min storlek. Skulle dock gärna vilja ha ännu större. Min drömstorlek ligger någonstans 70J/ 70K.
Har 70H/I. Väldigt nöjd med min storlek. Skulle dock gärna vilja ha ännu större. Min drömstorlek ligger någonstans 70J/ 70K.
Ja det förklarar ju ett och annat - men jäkla tur ändå att du fick behålla tuttarna! Dom flesta brukar ju krympa tillbaka en hel del efter graviditeten och bli liksom lite tomma eller vad man ska säga? Och samma sak när man går ned i vikt, så du är lyckligt lottad!
Och nej, på bilden såg dom verkligen inte enorma ut. Jag menar, det syns ju att dom inte är små, men inget iaf jag skulle reagera nämnvärt på iaf om jag såg dig sådär. Skönt att kunna välja vad man vill visa tänker jag?
... Jag gillar vart det här är på väg :P
Nej men skämt åsido. Nu syns det lite mer ja, helt klart. Men inte så tydligt framifrån kanske. I profil?

Du är verkligen generös med bilder! Det tackar jag (och säkert flera med mig) för! =)
Och ja, där syns det Klart tydligare att det inte är några småsaker du har där under - trots tröjan! :P

TW har lagt ut flera bilder på sina hängpukor toppless. Har du missat det?
[quote=80129826][quote-nick]Anonym (TW) skrev 2019-12-29 23:38:17 följande:[/quote-nick][/quote]
Däääär ja!! Herre gud kvinna, vad snygga bröst du har!! Wow!!!