Sleeve på CFTK??
Jag ska i oktober genomgå en sleeve gastrectomy på CFTK.
Jag vet att det finns fler medlemmar här inne som också genomgått en sådan och er skulle jag gärna vilja komma i kontakt med
Har miljoner frågor känns det som
Jag ska i oktober genomgå en sleeve gastrectomy på CFTK.
Jag vet att det finns fler medlemmar här inne som också genomgått en sådan och er skulle jag gärna vilja komma i kontakt med
Har miljoner frågor känns det som
Jag valde bort sleeve pga all diaree, och har valt en GBP istället...
lycka till!
Vaddå diarré?? Får man det av sleeven eller? Det har jag inte hört något om.... Väljer den för att dumpningsrisken är mindre. Kan inte riskera dumpning p.g.a. mitt arbete....
*puffar lite*
Hej!
Jag har ännu inte fått någon tid, jag är inte ens "godkänd" för en operation. Har en konsultation inbokad på torsdag den 16 sept klockan 10.00 på telefon med dr. Dag Arvidsson (CFTK). Antar att du gått igenom en sådan? Vad pratar man om? Vad bör man förbereda sig för innan?
Jag är 30 år, har jojobantat hela mitt vuxna liv, och har nu ett bmi på 38... Mår inte alls bra över min vikt och undviker speglar. Vill inte ha sex med min man, känner mig så äcklig.
Jag funderar också på en sleeve. Känns som att den är mer "skonsam" mot kroppen. Har heller aldrig hört att man kan drabbas av diareer efter en sleeveoperation. Lovar att fråga dr Arvidsson om det på torsdag!
Skulla vara roligt om vi kunde hålla kontakten, känner mig väldigt vilsen, men säker på min sak.
Må så gott!
Får man fråga vad du jobbar med, där du till varje pris måste undvika dumpningar? Har nämligen själv funderat på denna typ av operation el gbp och jag vill också undvika dumpningar för att kunna jobba så normalt som möjligt efter op.
Hoppsa, svaret gick iväg av sig själv fast jag inte var klar
Jag är 35 år och har precis som du jojobantat hela livet. Mitt bmi ligger på 33.
Det är klart vi kan försöka hålla kontakten
Jag gör min op den 19/10 - om du bestämmer dig för en op kanske vi kan göra den samtidigt