Inlägg från: Amariea |Visa alla inlägg
  • Amariea

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Jaha, jag som inte tyckte att jag hade fått mage alls. När jag ser mig i spegeln ser jag ingen skillnad. Nu tycker jag helt plötsligt att jag ser enorm ut. när jag tittar på bilden. Förvånad

Första bilden är i v. 4+1 och andra idag i v. 13+1.

• Amariea

Jag tycker att man ser örat och näsan också. Fin! :)

• Amariea
    Pluppe E skrev 2010-10-20 12:54:15 följande:
    Det händer verkligen massor på en vecka!

Är i v.16, här kommer bilder :)

Åh, jag som tyckte att jag hade stor mage för att vara i v. 16 med första barnet! Ska se om jag kan ta en bild nu i veckan. Vi är lika långt gångna. :)
  • Amariea

Så här ser jag ut idag i v. 17 (16+3). Ursäkta den dåliga bilden, jag har inte riktigt lärt mig att ta bilder i spegeln ännu. Har hitills gått upp 2,3 kg vilket känns ok med tanke på att jag låg lite högre än normalt när jag blev gravid.

• Amariea

Var på UL idag, otroligt spännande att få se lillfisen simma runt! Blev flyttad från 12/4 till 14/4.

På den här bilden ser man alltså foten vid näsan som jag har förstått det. Har liknande bilder men då ser man bara lårbenet.

Den här bilden är helt galen. Det är alltså bebisen som tittar rakt in i "kameran" med gapande mun. Folk som jag visar den för tror att bebisen har ett hål i pannan. Tungan ute
  • Amariea

Ja, det ser verkligen ut som en liten alien. Tungan ute

• Amariea

Grattis till lyckat ultraljud! Det verkar gå bra för alla i vår tråd. :)

• Amariea

Ni får ursäkta den dåliga bilden. Har inget bra ställe i vårt hus att ta bilder på, det är mörkt överallt. Det här är min mage i v. 22 (21+4). Glad Den börjar bli lite rund upptill också ser man om man tittar framifrån. Försökte få en bild men de blev ännu sämre.

• Amariea

Nessima, det syns ju rätt tydligt att det är mage du har gått upp och inte en massa annat onödigt. Jag överväger för övrigt att gå och tina en bulle från frysen nu efter den där bilden. Flört

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.