-
Det är jag också!Längtan efter liten skrev 2010-11-18 09:40:06 följande:vad är det där för trams ?=) du är suuuuper fin. jag är också lite större än de flesta här.
-
Var gjorde ni ert RUL då?cna skrev 2010-11-22 22:22:47 följande:vi fick se bebisen i 3D när vi va på rul i tisdags.
-
Här är min lilla kille idag, 18+5 :) Han ligger tydligen med ryggen mot min mage om man säger så, och ville inte samarbeta för att få bra bilder, men dessa blev det i alla fall. -
Här kommer första bilden på min mage i den här tråden, v 28 (27+2)
-
Har hittat flera fina från Jabadabado, men däremot hittar jag inte den där mobil-armen som man behöver. Har du något tips?cherry skrev 2011-02-10 20:13:52 följande:den är från märket Jabadabado, finns lite var stans att klicka hem!!
-
Idag har jag och sambon varit på 3D/4D ultraljud. Det var det absolut häftigaste jag varit med om! Herregud! Jag log nonstop i över en timma och fick kramp i käkarna till slut. Allt såg bra ut, det är en riktig liten tjockis därinne. Fick hur många bra bilder som helst, till skillnad från vid vårt RUL, så det var roligt :)
Det var ingen tvekan om att det var en pojke i alla fall, det fick vi också en tydlig bild på, hehe...
-
Ja, kanske :) Något som är säker är att han har min näsa i alla fall, stackars barn :p Sambons näsa såg likadan ut (potatis) när han var liten, men den växte till sig och rätade ut sig med åren. Det gjorde inte min, den är fortfarande rund, bara mycket större :pLängtan efter liten skrev 2011-02-23 11:01:32 följande:skrutt då.. så otroooligt söt.
tror den har din mun kanske?=)
-
Idag har vi firat att jag ÄNTLIGEN slutat jobba med att bygga ihop och bädda spjälsängen :D
Förlåt för dåliga bilder, men fick bäst ljus i mobilen... Har inte lyckats med spjälskyddet riktigt, hur ska det sitta? Vill ju inte att madrassen ska synas där nere, men det blev knöligt när vi hade det längre ner... Tips mottages tacksamt!
Färdigbyggd!
På plats i sovrummet :)
-
Min fina Charlie, tre veckor på tisdag :)
-
Charlie 3,5 vecka