• Lilo84

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Har helt glömt bort att ta magbilder den här graviditeten! Är ju lite kul att jämföra med förra gången...
    Här är iaf en på min tjockismage 29+3

• Lilo84
    Tozz82 skrev 2011-03-31 21:37:07 följande:
    Lille busen mindre än 1 dygn..
    Han bestämde sig o komma 10 dagar innan planerat
    Dock rätt stor ändå.. 
    Åh en sån sötnos! :) Grattis!
  • Lilo84

V 38+2 här... (ni får ursäkta den skitiga spegeln Tyst)

• Lilo84
    Lilo84 skrev 2011-04-12 13:44:13 följande:
    V 38+2 här... (ni får ursäkta den skitiga spegeln )

Hoppsan, bilden försvann!
  • Lilo84
    Amariea skrev 2011-04-15 12:32:35 följande:
    Gud, jag blir ju helt tokig av att gå in i den här tråden och se alla söta bebisar!
    Samma här! Är så sugen nu så det är helt sjukt...
  • Lilo84
    Amariea skrev 2011-04-15 13:21:44 följande:
    Drömde häromnatten att jag låg i sängen och gosade med bebisen på bröstet. Snacka om besvikelse när man vaknar upp med ont i höfterna och bautamagen. Tungan ute
    Förstår helt klart din besvikelse, har konstiga drömmar hela tiden nu... märks att det är mkt hormoner i kroppen...
  • Lilo84
    ASL skrev 2011-04-20 11:34:08 följande:
    Såhär har vi det idag:

Jag är dunderförkyld så försöker vila mig i form...

Åh vilken härlig bild... hoppas du kryar på dig snart!
  • Lilo84

Slänger in en bild på en stolt storasyster som äntligen vågade hålla i sin lillasyster! Vi har nog skrämt henne lite med att man måste vara såååå försiktig med Felicia att hon inte vågat hålla henne förens nu! :)

• Lilo84

Nu var det ett tag sen jag kikade in här och oj vad mycket sötnosar... Otroligt vad dom växer snabbt...

Slänger in en bild på min Felicia från idag när hon låg om smyglog lite i vagnen :)

• Lilo84

Nu var det länge sen jag bidrog med något här i tråden men jag tittar ofta in nu när man äntligen kan se bilder vi iPhonen! Här kommer iaf en dagsfärsk bild på min lilla räka!

• Lilo84
    Pluppe E skrev 2011-08-08 20:26:13 följande:
    Vilken underbar bild!!!
    Tack Skäms
    kiwi2012 skrev 2011-08-08 20:26:26 följande:
    LillaLisah: Supesöt ju!!! underbar bild! Fårskinnet/pläden, vart har ni köpt det? vill ha fatt i ett också men hittar bara svindyra (2000 eller fejk... :(
    Tack :) Felicia fick fällen i "födelsepresent" av mina föräldrar och systrar! Dom gick ihop och köpte den så antagligen var den inte billig! Vet inte riktigt vart syrran fick tag i den men någonstans i Katrineholmstrakten, kan höra med henne dock!

• Lilo84

Superfina bilder allihopa! SaraElisabeth, vad fotar du med för objektiv?

• Lilo84

Åh va mysig att ni kunde träffas allihopa, så söta bilder!

Här var det dop som gällde igår... riktigt trött idag, men oj så lyckat det blev!
    En bild på Flisan...

• Lilo84
    Amariea skrev 2011-08-29 08:33:30 följande:
    I helgen hade vi välkomstfest för Lisa. Väldigt lyckat men skönt att ha det avklarat. Flört

Förstår PRECIS vad du menar :)
  • Lilo84
    Tack snälla ni :)
    det gäller att vara kvick ibland (eller passa på när de är nyvakna) för att fånga båda yrvädren på bild samtidigt!
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.