Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
Har helt glömt bort att ta magbilder den här graviditeten! Är ju lite kul att jämföra med förra gången...
Här är iaf en på min tjockismage 29+3
Har helt glömt bort att ta magbilder den här graviditeten! Är ju lite kul att jämföra med förra gången...
Här är iaf en på min tjockismage 29+3
Jag var också 23 när Olivia kom till världen... 23 år och 20 dagar
V 38+2 här... (ni får ursäkta den skitiga spegeln )
Jag är dunderförkyld så försöker vila mig i form...
Slänger in en bild på våran lilla solstråle... Felicia 1 vecka gammal idag!
Slänger in en bild på en stolt storasyster som äntligen vågade hålla i sin lillasyster! Vi har nog skrämt henne lite med att man måste vara såååå försiktig med Felicia att hon inte vågat hålla henne förens nu! :)
Måste dela med mig av den här härliga bilden på Felicia... hon ser så nöjd och härlig ut :)
Nu får vi också vara med i hålla-upp-huvudet-klubben
Felicia 1 månad och 1 dag...
Nu var det ett tag sen jag kikade in här och oj vad mycket sötnosar... Otroligt vad dom växer snabbt...
Slänger in en bild på min Felicia från idag när hon låg om smyglog lite i vagnen :)
Nu var det länge sen jag bidrog med något här i tråden men jag tittar ofta in nu när man äntligen kan se bilder vi iPhonen! Här kommer iaf en dagsfärsk bild på min lilla räka!
Superfina bilder allihopa! SaraElisabeth, vad fotar du med för objektiv?
Åh va mysig att ni kunde träffas allihopa, så söta bilder!
Här var det dop som gällde igår... riktigt trött idag, men oj så lyckat det blev!
En bild på Flisan...
Åh, alla börjar bli så stora! Måste det gå så fort? Här kommer en bild på mina två fisar!