Inlägg från: MsSharon |Visa alla inlägg
  • MsSharon

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Melker på bröllop, hur kul som helst tyckte han som synes.

Lilleman strax över 2 månader gammal
  • MsSharon

Ohja, så länge han håller i taktpinnen tenderar han till att vara en solig herre. Är även lite utav en linslus.

• MsSharon
    ASL skrev 2011-08-01 22:50:42 följande:

Min "gubbe" i väntan på färjan till Käringön. 3,5 månader nu

(Kikar in på massa sötisar emellanåt men har inte hunnit kommentera på evigheter känns det som. Och nu somnade plutten precis så nu tänker jag sova... God natt på er alla!)
    Julius32 skrev 2011-08-01 23:47:48 följande:

Remus, 3 månader, på farfarsfars kalas i lördags ... 
    Jag döööööööööör, vilka söta små i sina mössor. Melker hatar att saker på huvudet men jag tycker det sötaste som finns på små bebisar är gubbmössor. Hur får ni dem att sitta kvar på huvudet?
  • MsSharon

Förmodligen den barnvänligaste hunden i världen. Våra vänners 1-åring använde sig även av honom som gåstol med hjälp av den långa pälsen på magen, tilläggas bör att hunden fortfarande efter det går fram och lägger sig brevid det barnet. Snäll eller dum?
  • MsSharon
    MariaM78a skrev 2011-08-16 14:00:08 följande:
    Vilken underbar bild Mssharon!!
    Tack! Under sjalen gömmer sig en liten bebis i sin Manduca. Jag lyckades även på något vis (mycket diskret givetvis ) amma honom i Manducan, fråga mig inte hur det gick till. Men vad gör man när man har vadat ut typ 100m i knädjupt vatten samt klättrat över ett kostängsel och lilleman bestämmer sig för att bli tokhungrig när man är som längst ut? Man måste älska timingen, haha
  • MsSharon

Cool kille i cowboy-utstyrsel

Räcka ut tungan är tyyyyp det roligaste som finns!

Älskar utsikten från min Manduca!

Mycket seriös diskussion med min muskompis i vagnen...
  • MsSharon

Maria: Jag förstår om ingen ville äta bebisen, den ser ju otäckt verklig ut. Hade känts mer än lovligt creepy att äta denSkrattande. Sjukt fina tårtor, blev inte alls sugen på sötsaker nu...

• MsSharon

Mimmie91: Haha, vilken goding. Den pyjamasen har vi också, tyckte det var så passande att det står "jump around" åt de små grodorna. Symboliskt på något visSkrattande

• MsSharon

Hmmm, hur var det nu man gjorde för att få in den här saken i munnen??

Åh vad långt jag ser från min Manduca! (synd bara att mammas dumma iphone tar så dåliga bilder men vi kan säga att det är lite suddigt för stämningens skull...)
  • MsSharon

Jewel: Gud vad bra han sitter, soffan ser ju rätt hal ut men verkar hur stadig som helst. Älskar looken på den sista bilden, bebiskillar i farbrorkläder är bara fööööör söta!

• MsSharon
    AlbusMinerva skrev 2011-09-12 12:44:13 följande:
    Måste ju dela med mig av min glada fis

Vilken liten gladis! Ser att ni också kör "nakenstilen" vid matning, härligt! De ser så roliga ut med mat överallt, mindre kul när M börjar tröttna och gnider sig med händerna i hela ansiktet. Hittade precis gröt i hans öra...
  • MsSharon
    Lilo84 skrev 2011-09-12 11:35:24 följande:

Åh, alla börjar bli så stora! Måste det gå så fort? Här kommer en bild på mina två fisar!

Såååå fin bild! Du är ju asduktig på att fota.
  • MsSharon
    sara e s skrev 2011-09-12 08:50:19 följande:
    Oj, nu blev det fel. Skulle ju skriva att jag tänkte bjussa på ett par bilder på min gladfis, och så lägga upp ett par bilder till:'

Nya minen!

På väg till affären med pappa

Sådär! 

Åhh vilken sötis. Han ser ju jätteglad ut hela tiden .
    Vi har också den fina overallen från Lindex, jag vill bara att han ska krypa omkring hela tiden så man ser det översöta monstret på rumpan, haha.
  • MsSharon
    mammaSöt skrev 2011-09-12 18:31:02 följande:

Safir Kryper äntligen :)
    Äntligen? Säger samma som föregående talare. Känns som det kommer dröja i alla fall ett par veckor till här hemma. Safir är ju jätteduktig!
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.