• lillasysterprod

Barn sökes till barnpanel för Scan

I höst skall Scan lansera en ny produktlinje med ”Mina favoriter”. Vi på Lillasyster Produktion söker nu efter glada, kluriga och frispråkiga barn upp till 10 år som skulle vara intressade av att ingå i en barnpanel, och ge sin åsikt om allt från miniköttbullar till Zlatan. Samtalen kommer filmas, och läggas upp på ”Mina favoriters” Facebooksida.

Inspelningen kommer äga rum i Stockholm den 14 september. Eftersom vi bara har plats för ett tiotal barn kommer vi behöva genomföra en mindre casting. Alla intresserade barn är hjärtligt välkomna på provfilmning på Café Statist, på Södermannagatan 27 på Södermalm, den 9 september.

De barn som väljs ut till den slutgiltiga panelen kommer få korvar, köttbullar och annat gott från Scan som tack för besväret.

För att vi skall kunna lägga upp ett bra schema för provfilmningarna, ber vi alla intresserade att maila linnea@lillasyster.se, eller ringa på 08-641 88 50.

Bästa hälsningar,

Lillasyster Produktion

• Svar på tråden Barn sökes till barnpanel för Scan
  • st84

Jag tycker alla som jobbar borde få betalt i korvar och köttbullar... 

Eller kanske borde vi till och med ändra sveriges valuta till korvar och köttbullar. En fördel med det är ju också att folk tvingas konsumera mer, eftersom korvarna blir för gamla efter ett tag.

• lillasysterprod

Nja, egentligen inte - vi har tänkt oss barn från runt fyra år, men om man är tre år men väldigt pratig och oblyg är såklart hjärtligt välkommen!

Mvh

Lillasyster Produktion

• lillasysterprod

Ett litet förtydligande: naturligtvis får medverkande barn en liten slant också.

Svar på tråden Barn sökes till barnpanel för Scan